Branża — Dekoracje wnętrz
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Nasz klient to producent wyrobów ceramicznych, firma o stabilnej pozycji w tym sektorze. Prowadzi dystrybucję swoich wyrobów na terenie całego kraju oraz w kilkunastu krajach Europy.
Mieliśmy zrealizować dla naszego klienta przemyślaną linię graficzną dla materiałów reklamowych. Jednocześnie zobowiązaliśmy się do delikatnego liftingu logo i zrealizowania kompletu materiałów identyfikacyjnych. Celem projektu realizowanego przez Whiteart było umocnienie pozycji produktu na rynku, poprawa jego widoczności na półkach sklepowych, a ponad wszystko podkreślenie różnorodności wzorów i wysokiej jakości wyrobów.
Produkty Eko-Ceramiki to wysokiej jakości wyroby, o oryginalnym wzornictwie i dizajnerskim charakterze. Firma wprowadza na rynek własne indywidualne projekty wizualne. Oczywistym więc było, że stworzony dla nich wizerunek musi sprostać tak wysokiemu poziomowi artystycznemu. W naszych projektach pragnęliśmy oddać dizajnerski charakter działalności firmy.
Zaprojektowaliśmy materiały firmowe z motywem przewodnim wzorniczych ornamentów, fal zakręcających w „ślimaki”. Motywy tych fal mają symbolizować genezę powstawania produktów ceramicznych w procesie technologicznym. W materiałach zastosowaliśmy mocne zestawienie barw – głęboki brąz połączyliśmy z bardzo żywym pomarańczem. Te barwy decydują o charakterze katalogu firmowego, gdzie wykorzystaliśmy duże mocne płaszczyzny koloru. Staraliśmy się zaprezentować produkty w sposób maksymalnie elegancki i wysublimowany, aby w ten sposób zwiększyć dystans między konkurencją.
- wizerunek firmy
- materiały firmowe (papier firmowy, koperty wizytówki, itp.)
- katalog reklamowy
- baner ulotka produktowa