Branża — Budownictwo
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Firma Elkup działa od lat w branży usług instalacji elektrycznych oraz budowalnych. Rozległe osiedle Villa Moderna to jedna z inwestycji budowalnych realizowanych przez firmę – osiedle nowoczesnych domów jednorodzinnych w okolicach Warszawy.
Firma Elkup poszukiwała identyfikacji dla nowej inwestycji budowlanej domów jednorodzinnych o prestiżowej architekturze, która miała przyczynić się do wyróżnienia tej oferty na rynku. Nasz design miał zapewnić interesującą reklamę i stworzyć możliwości prezentacji inwestycji. Przekaz wizualny miał za zadanie komunikować kluczowe cechy oferty – nowoczesne domy jednorodzienne niedaleko Warszawy, a przy tym w atrakcyjnej cenie.
Przystępując do pracy, opieraliśmy się na założeniu, że klienci rynku mieszkaniowego tęsknią za bezpieczną przystanią, a jednocześnie wygodą, którą stwarza nowe jednorodzinne budownictwo. Nasz zespół grafików ze szczególną starannością podkreślił nowoczesność i eskluzywność oferty, eksponując wyróżniające się ciekawą architekturą wizualizacje domków. Nazwa i logo inwestycji symbolizują bowiem nowoczesne domy jednorodzinne – villę, bo nasz klient zdecydował się na bardzo wysoko standard oferowanych domów. W ramach naszej pracy nad materiałami dla inwestycji zaprojektowaliśmy logo inwestycji, ulotkę oraz stronę internetową. Wszystkie materiały zostały zaprojektowane z myślą o grupie docelowej – młodych, zamożnych ludziach, którym zależy na walorach przyrodniczych, ale jednocześnie chcą być blisko stolicy, gdzie często prowadzą swoje biznesy lub mają swoją pracę.
- logo marki
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- ulotka ofertowa
- strona www
- torby
- gadżety reklamowe