Branża — Budownictwo
Praca — Reklamy prasowe
TB Invest to młoda i preżnie działajaca firma w branży budowlanej. Na swoim koncie ma ponad 1000 zrealizowanych inwestycji oraz kilka prestiżowych nagród. W związku z dynamicznym rozwojem postanowiła zainwestować w swój wizerunek, aby zyskać zaufanie klienta.
Firma TB Invest zleciła wykonanie nam rebrandingu. Dotychczas firma posiadała niespójny przekaz marketingowy - ani typografia, ani kolorystyka nie były zdefiniowane jako stałe elementy identyfikacji firmy. Naszym zadaniem było wykrystalizowanie spójnego wizerunku firmy TB Invest. Oferta firmy kierowana jest zarówno do klientów sektora publicznego jak i prywatnego. Kompleksowy wizerunek miał odzwierciedlać profesjonalizm, bardzo duże doświadczenie w budownictwie oraz szeroki zakres usług, jakie świadczy firma.
Projektując wizerunek firmy postawiliśmy na minimalistyczny przekaz graficzny, który przykuwa uwagę prostotą i czystością formy wizualnej. Oparty został na bryłach, elementach odnoszących się do budownictwa, co ma nawiązywać do tematyki architektonicznej. Zastosowaliśmy zestawienie firmowej typografii oraz dwóch podstawowych barw – głębokiego grafitu i soczystego pomarańczu. Konsekwencja w zastosowaniu kolorystyki skutecznie ujednoliciła przekaz wizualny wszystkich materiałów promocyjnych firmy. W ramach naszej wpółpracy zaprojektowaliśmy dla firmy folder wizerunkowy przdstawijący liczne realizacje naszego klienta. Duże aple jednolitej powierzchni w połączeniu z ciekawie dobraną typografią oraz odpowiednio dobranym materiałem zdjęciowym spowodowały, że końcowo uzyskaliśmy bardzo profesjonalny i elegancki przekaz reklamowy. W opraciu o wykrystalizowaną linię graficzną zostały opracone pozostałe materiały dla firmy, tj. teczka, reklama oraz sezonowe gadżety promocyjne – kalendarze reklamowe.Końcowo stworzony spójny pakiet materiałów zwraca uwagę swoją „prostotą” i ciekawym, nowoczesnym projektem graficznym.
- wizerunek
- folder wizerunkowy
- teczka ofertowa
- reklama
- kalendarze
- gadżety reklamowe