Praca — Ulotki reklamowe
Klinika Finansowa to agencja zajmująca się pomaganiem osobom zadłużonym w pertraktacjach z windykatorami. Profesjonalne negocjacje o wysokiej skuteczności to wizytówka tej firmy.
Klinika Finansowa jako nowa marka wkraczająca na rynek finansowy potrzebowała zwracającego uwagę wizerunku. Firma poszukiwała identyfikacji wizualnej, która miała przyczynić się do szybkiego rozwoju. Ważne było, aby wizerunek wzbudzał zaufanie potencjalnych klientów – z uwagi na swoją sytuację mających prawo do nieufności. Jednocześnie chcieliśmy, aby wyróżniał się on w branży finansowej nowoczesnym dizajnem.
Główną idea, jaką miał pokazać wizerunek Kliniki Finansowej była ochrona pieniędzy. Zdecydowaliśmy się odejść od klasycznych przedstawień z sektora finansowego opierających się często na stylistyce wywiedzionej z wizerunku banknotów – pastelowe barwy, ornamenty itp. Postawiliśmy na mocne kolory – wzbudzający szacunek, klasyczny granat i ożywcza purpura. W płaszczyzny tych zdecydowanych kolorów wkomponowane zostały ideowe przedstawienia symbolizujące chronione prawem oszczędności i relaks, jaki niesie bezpieczeństwo finansowe. Udało nam się wykrystalizować przekaz graficzny w wyrazie niezwykle świeży i nowoczesny, a zarazem poprzez zastosowanie niedosłownych grafik, przekaz nie jest zamknięty, pozwala na pewną swobodę odczytywania jego intencji.
Efektem naszej pracy było stworzenie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej – począwszy od logo i typografii a skończywszy na stylistyce ideowych, kolażowych fotografii i pakietu materiałów promocyjnych.
- logo firmy
- identyfikacja wizualna
- materiały biurowe do komunikacji firmowej (tj. wizytówki firmowe, papier firmowy, koperty, itp.)
- plakat
- ulotka reklamowa