Najczęstsze pytania - identyfikacja wizualna
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące identyfikacji wizualnej
Właśnie założyłem firmę. Mam na razie tylko nazwę, nie posiadam logo ani sloganu reklamowego. Czy można to zlecić Waszej firmie?
Stworzymy dla Twojej firmy kompletny zbiór elementów (identyfikacja wizualna), które wspólnie określą wizerunek firmy oraz sposób jej postrzegania przez klientów. Zaczynamy od logotypu. Na początek otrzymujesz propozycje projektów – te, które będą najbardziej odpowiadały, będziemy dalej dopracowywać zgodnie z Twoimi sugestiami. Równocześnie z pracą nad logotypem, dyskutujemy wspólnie najbardziej chwytliwy slogan. Następnie projektujemy cały pakiet materiałów reklamowych (wizytówki, papier firmowy, koperty firmowe, pieczątki itp.) utrzymując je w ramach spójnej z logotypem linii wizualnej.
Identyfikacja wizualna to fundament w budowaniu pozycji firmy na rynku. Profesjonalny dobór kolorów, krojów czcionek i logo mają wpływ na budowanie pozytywnej relacji z klientem. Odpowiednie stosowanie tych elementów wywołuje pozytywne emocje u potencjalnego klienta. Estetyka i przemyślana forma wzbudzają zaufanie i wiarygodność. Świadczą również o prestiżu firmy i jakości oferowanych usług. Klienci przywiązują się na długie lata do firm, które dbają o swoją markę i mają świadomość swojej wartości.