Najczęstsze pytania - materiały reklamowe
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące materiałów reklamowych
Chciałbym wydać katalog, ale mam tylko nazwę firmy. Co możecie mi poradzić?
Nazwa to trochę mało, nawet jak na początek. Dziś firma ma szansę zaistnieć na rynku tylko dzięki silnemu, wyróżniającemu się wizerunkowi. Możemy zaproponować zaprojektowanie logo, dobranie firmowej kolorystyki i opracowanie systemu identyfikacji wizualnej firmy. Zawierać ona będzie specyfikację zastosowania kolorystyki i logotypu firmy w różnych publikacjach reklamowych. Ponadto za jednym zamachem zaprojektujemy oparte o identyfikację wizualną materiały firmowe, takie jak wizytówki, papier firmowy, koperty firmowe i inne. To już dobry początek do opracowywania projektu katalogu firmowego, który będzie rozwijał identyfikację wizualną, a tym samym tworzył spójny wizerunek firmy, wyróżniając ją wśród konkurencji.
Zajmujemy się profesjonalnie opracowywaniem ksiąg identyfikacji wizualnej dla firm. Zasady identyfikacji wizualnej zawarte w takiej księdze to pewnego rodzaju instrukcja obsługi, wzorce i ustalenia dotyczące logotypu jak i pozostałych elementów identyfikujących firmę. Opisują one bardzo szczegółowo budowę znaku, wymiary, kolorystykę, różne wersje i odmiany. Często dla jak najlepszego ujednolicenia wizerunku firmy przedstawia się zasady prawidłowego zastosowania logotypu w rożnych miejscach i z wykorzystaniem różnych technologii. W księdze identyfikacji wizualnej nie powinno zabraknąć również błędnych, czyli niedopuszczalnych form zastosowania znaku firmowego i innych elementów. Ponadto księga identyfikacji wizualnej zawiera opis zastosowania logo z innymi elementami graficznymi. Zasady identyfikacji wizualnej firmy można rozbudowywać o całościowe i kompleksowe opracowanie tożsamości wizualnej.