Najczęstsze pytania - identyfikacja wizualna
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące identyfikacji wizualnej
Czy istnieje w przyszłości możliwość rozwijania księgi identyfikacji wizualnej?
Tak. Księga identyfikacji wizualnej może obejmować nieograniczony zakres, można rozbudowywać ją o całościowe i kompleksowe opracowanie tożsamości wizualnej. Zawartość księgi identyfikacji wizualnej jest indywidualna w zależności od firmy, gdyż klienci kładą różny nacisk na poszczególne jej elementy. W księdze CI - księdze tożsamości wizualnej firmy - prócz logotypu i jego wariacji można znaleźć: wizytówki, papiery listowe, reklamy prasowe, szyldy, flagi, teczki, foldery, ulotki, ubrania firmowe, samochody firmowe, kolorystykę infrastruktury firmy czy system komunikacji wizualnej wewnątrz i na zewnątrz budynków... Można ją rozbudowywać o wszystko, czego klient sobie zażyczy (np. długopisy, breloczki, parasole ...).
Księgę identyfikacji wizualnej rozbudowuje się też o wszelkie indywidualne marki produktów, jeśli takie powstają. Jeśli tworzymy strategię marketingową i system identyfikacji wizualnej dla odrębnej marki produktu czy grupy produktów, zasady określające jej funkcjonowanie powinny znaleźć się w naszej firmowej księdze identyfikacji wizualnej.