Polawix

Branża — Chemia gospodarcza

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

Zaprojektowaliśmy kompleksowy pakiet materiałów reklamowych utrzymany w indywidualnej linii graficznej rozwijającej identyfikację wizualną firmy. Zadaniem pakietu było podniesienie prestiżu firmy, wyróżnienie się jej oferty na rynku i umocnienie wizerunku. Dzięki przemyślanej strukturze i indywidualnej, nowoczesnej kreacji graficznej pakiet materiałów reklamowych firmy przedstawia ją jako dynamicznego, rozwojowego i godnego zaufania partnera biznesowego

Zobacz zrealizowane prace

Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego przeznaczenie w promocji firmy

Wykonaliśmy imponujące opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja niezwykle znacząca. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też grafika, a raczej zwłaszcza ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych odbiorców raczej nie kojarzy samego artykułu, ale coś takiego jak etykietę na produkt, którą to często widać w sieci, czy też w telewizji. Stąd można odważnie uświadomić sobie, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje produkt, bo jest: unikalna, osoby utożsamiają ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet rekomendują znajomym produkt.

strzałka

Projektowanie opakowania reklamowego w dzisiejszych czasach

W czasach obecnych to projektowanie opakowania reklamowego odgrywa kluczową rolę w toku przygotowywania towaru do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i spece od reklamy z praktyką i znajomością tych współczesnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na produkt musi być na czasie. Zasadnicze znaczenie ma też i to, że potencjalni klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w działania konkurencji, czyli ich odpowiedź skojarzona z ciekawym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Doskonale wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem firmy, czyli też z kolorami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją łatwo osiągalną, bo dysponujemy biegłością fachowców, którzy dogłębnie zrozumieli współczesne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42