Bank Spółdzielczy
Branża — Finanse, ubezpieczenia

Praca — Ulotki reklamowe

WYZWANIE

Naszym tematem było zaprojektowanie wizerunku jednostki, zacząwszy od opracowania logo firmy, żeby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – broszury, ulotki, teczki, pomysły graficzne firmowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie współczesnego, kreatywnego, a jednocześnie bardzo fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla marki polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie pozytywnie funkcjonować pod rozmaite kanały aktywności promocyjnych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania czystego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zaczęliśmy od bardzo znaczącego elementu tożsamości przedsiębiorstwa czyli logotypu. Symbol marki, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz odpowiednio dopasowana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo uwydatnia profesjonalizm działań spółki i prężność działania. Logo firmy miało być proste i wyraziste, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla spółki. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez zastosowanie właściwej budowy. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały potem wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej.W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób podkreślić mocną i wyraźną pozycję przedsiębiorstwa w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach których zostały wykonane kalendarze reklamowe ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna umocniła pozycje marki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • teczka
  • torba
  • ulotka
  • prezentacja multimedialna
  • kalendarze reklamowe
  • gadżety firmowe<
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Mała ulotka reklamowa a5 czyli spójny projekt graficzny i dostosowanie do rynku i wymagań klienta

Stworzona przez nas ulotka reklamowa to świetny przykład, jak estetyczny i spójny pomysł graficzny może przyciągnąć uwagę nabywców i stać się efektywną reklamą. Wychwalając tę konkretną pracę, powinno się zwrócić uwagę na liczne jej walory.

strzałka

Projekt i kreacja ulotki reklamowej zgodna z wizerunkiem

Projekt ulotki został opracowany z przemyślaną koncepcją oraz pomysłową kreacją graficzną. Wyróżnia się on trafnym wyborem grafik, fotografii oraz kolorystyki, jakie są doskonale zaadaptowane do charakteru branży, w której funkcjonuje firma. Dzięki temu ulotka znakomicie wpisuje się w wizerunek firmy i uwypukla jej unikatowy charakter. Stworzenie graficzne ulotki - profesjonalny projekt graficzny Dobre opracowanie graficzne materiału powoduje, że ulotka reklamowa a5 jest nie tylko schludna, ale także skuteczna. Ładnie zaprojektowane i dobrane części do całości szaty graficznej dopełnia identyfikacyjne cechy towaru firmowego. Całość prezentuje się ogromnie atrakcyjnie i przyciąga wzrok nabywców.

strzałka

Odpowiednia jakość wykonania i dbałość o detale

Ulotkę reklamową wykonaliśmy z wysoką jakością, co sprawia, że jest trwała i sprawdzona jako gadżet reklamowy. Dbałość o detale, również w opracowaniu graficznym, jak i w produkcji, przekłada się na estetyczny wygląd i będzie skuteczną reklamą. Ulotka reklamowa to doskonały przykład, jak zestawienie spójnego projektu graficznego, odpowiedniego zestawiania składników wizualnych oraz wysokiej jakości wykonania może prowadzić do stworzenia wydajnego artykułu reklamowego. Ta konkretna praca zasługuje na poważanie za dokładność i zaangażowanie w realizacji oraz przemyślane dostosowanie do wymogów i istoty firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42