Kolejowe Forum Gospodarcze
Branża — Doradztwo, edukacja

Praca — Ulotki reklamowe

KLIENT

Kolejowe Forum Gospodarcze to z założenia organizatorów spotkanie profesjonalistów z branży. Konferencja organizowana jest co roku przez PKP LHS sp.z o.o., firmę specjalizującą się w branży międzynarodowego transportu kolejowego.

WYZWANIE

Nasz klient PKP LHS potrzebował identyfikacji wizualnej dla branżowej konferencji. Miało to być cykliczne spotkanie profesjonalistów z branży. Projekt graficzny miał zapewnić ciągłość wizerunku corocznej imprezy i stworzyć czytelną prezentację informacji o imprezie. Tematyka konferencji, branża oraz grupa docelowa wpłynęła mocno na kierunek naszej pracy. Wizerunek imprezy miał być oszczędny wizualnie, techniczny, a przede wszystkim merytoryczny.

REALIZACJA

Rozmowy z klientem nasunęły wiele trafnych wniosków, do tego przeprowadziliśmy przegląd wizualny branży w zakresie organizacji tego rodzaju imprez. Zdecydowaliśmy się na użycie dość ciekawgo połączenia kolorów, aby oferta naszego klienta zwróciła na siebie uwagę rynku. Mocny głęboki granat w połączeniu z ożywczym, świeżym zielonym. Takie zestawienie nie jest spotykane w branży technicznej, więc projekt jest oryginalny, co przekłada się bezpośrednio na odbiór konferencji jako zdarzenia o wyjątkowym charakterze. W opraciu o te kolory zostało również zaprojektowane logo konferencji. Ponadto opracowaliśmy szereg materiałów tj. broszura, teczki, ulotki, identyfikatory, zaproszenie na imprezę czy gadżety reklamowe.Wyrafinowana, minimalistyczna, a zarazem oryginalna prostota designu została bardzo pozytywnie przyjęta zarówno przez naszego klienta, jak i przez rynek. Zastosowane przez nas działania konsekwentnie rozwijane przy kolejnych konferencjach organizowanych przez naszego klienta w efekcie zbudowały wartość marki.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • wizerunek marki
  • materiały biurowe
  • broszura
  • ulotka
  • teczka
  • dentyfikator
  • zaproszenie
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Ulotka reklamowa a5 czyli spójny projekt graficzny i dopasowanie do rynku

Stworzona przez nas ulotka reklamowa to idealny przykład, jak czysty i spójny projekt graficzny może przyciągnąć uwagę nabywców i stać się efektywną promocją. Wychwalając tę konkretną pracę, warto zwrócić uwagę na liczne jej plusy.

strzałka

Projekt i kreacja graficzna ulotki reklamowej

Pomysł ulotki został stworzony z przemyślaną koncepcją oraz twórczą kreacją graficzną. Wyróżnia się on właściwym doborem grafik, zdjęć oraz kolorystyki, które są bezbłędnie dopasowane do istoty rynku, w jakiej funkcjonuje marka. Dzięki temu ulotka doskonale wpisuje się w wizerunek firmy i uwypukla jej wyjątkowy charakter. Opracowanie graficzne ulotki Porządne opracowanie graficzne materiału robi, że ulotka firmowa jest nie tylko porządna, ale także skuteczna. Ładnie opracowane i dobrane części do całości szaty graficznej dopełnia wizerunkowe cechy towaru firmowego. Całość prezentuje się niezwykle ciekawie i przyciąga wzrok nabywców.

strzałka

Wysoka jakość wykonania i dbałość o szczegóły

Ulotkę reklamową wykonaliśmy z wysoką jakością, co powoduje, że jest trwała i sprawdzona jako materiał reklamowy. Dbałość o szczegóły, zarówno w opracowaniu graficznym, jak i w produkcji, przekłada się na estetyczny wygląd i będzie wydajną reklamą. Ulotka reklamowa to znakomity przykład, jak zestawienie spójnego projektu graficznego, trafnego łączenia składników wizualnych oraz wysokiej jakości wykonania może prowadzić do stworzenia wydajnego produktu reklamowego. Ta konkretna praca zasługuje na poważanie za dokładność i zaangażowanie w realizacji oraz przemyślane dostosowanie do wymogów i istoty firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42