Jednym z popularnych i dziś bardzo chętnie wybieranych nośników reklamy jest teczka ofertowa. To nowoczesny element identyfikacji wizualnej, który można wyróżnić na wiele sposobów. Dzięki temu jest świetnym materiałem wizerunkowym. Jeśli więc szukasz skutecznej metody, która pomoże Ci rozreklamować Twoją firmę, koniecznie zastanów się nad tym gadżetem.
Najważniejsze, aby teczka reklamowa w odpowiedni sposób prezentowała markę
Wpływ teczki na wizerunek firmy
Teczka ofertowa a4 dla firm to coś więcej, niż klasyczna teczka przeznaczona do przechowywania i transportu dokumentów. Dobrze zaprojektowana może być skuteczną reklamą firmy. By jednak tak faktycznie było, jej szata graficzna musi być ciekawa, estetyczna i oryginalna. Powinna przyciągać uwagę potencjalnego klienta. Niewątpliwie teczka ofertowa firmowa jest gadżetem reklamowym, który przyniesie korzyści każdej firmie. Warto więc poważnie przemyśleć inwestycję w ten przedmiot.

Czym tak naprawdę są teczki ofertowe?
Teczki ofertowe a4 tak naprawdę są kojarzone z opakowaniem do przechowywania i transportowania dokumentów, w tym również broszur ofertowych. Takie teczki są zawsze znakowane w zgodzie z wizerunkiem firmy, czyli oznaczane elementami identyfikacji wizualnej. W rzeczywistości pełnią dodatkową funkcję – skutecznej reklamy. Tego się nie odczuwa, jeśli oczywiście teczka jest wykonana w odpowiedni sposób. W końcu projekt graficzny nie może obejmować tylko logo i hasła reklamowego. Musi być opracowany profesjonalnie i ciekawie, zgodnie z wizerunkiem firmy.
Ze względu na to, że teczka firmowa jest skutecznym narzędziem reklamowym, warto ją wręczać każdemu klientowi wraz z ofertą, dokumentami czy materiałami reklamowymi. Należy pamiętać, że wysokiej jakości teczka ofertowa wykonana z solidnego papieru, podkreśla profesjonalizm firmy i zarazem buduje zaufanie do marki.
Zobacz efektynaszej pracy
nad teczkamiSprawdź
co zrobiliśmy
Jakie są rodzaje teczek ofertowych?
Teczki reklamowe wykonane z wysokiej jakości materiałów i zgodnie ze starannie przygotowanym projektem, występują w różnych wersjach. Oto popularne rodzaje teczek ofertowych.
Każdy rodzaj teczki wiąże się z inną ceną. Jednak i tak na koszt ostateczny produktu wpływa wiele czynników – jakość produktu, sposób wykończenia czy ilość zamawianych egzemplarzy.

Jak wyróżnić teczkę ofertową?
Najważniejsze jest to, aby teczka reklamowa w odpowiedni sposób prezentowała markę i zarazem podkreślała atuty jej identyfikacji wizualnej. Najlepiej, aby już po pierwszym spojrzeniu w jej kierunku potencjalny klient wiedział, z jaką firmą ma do czynienia i co firma ta oferuje. Należy jedynie unikać zbyt dużej ilości elementów, tak by nie wytworzyć niepotrzebnego bałaganu i nie wywołać całkowitej dezorientacji.
Teczki z logo powinny przekazywać wyłącznie wybrane informacje o firmie. Nie ma nawet potrzeby umieszczania na nich pełnych danych kontaktowych. W zupełności wystarczy adres strony internetowej, po którym klient bez problemu dojdzie do adresu, numeru telefonu itd.
Dużym wyróżnieniem teczki jest sama jakość wykonania. Solidny, gruby, wysokiej jakości papier sprawia, że teczka prezentuje się bardzo profesjonalnie. Zdecydowanie odróżnia się od tanich, słabej jakości teczek. W związku z tym chcąc wyróżnić się na tle konkurencji, warto zainwestować w solidny produkt, teczkę wykonaną z dobrych jakościowo materiałów.
Od czego zależy cena teczki?
Cena teczki ofertowej jest uzależniona od wielu czynników. Wpływ na nią ma przede wszystkim:

Wszystko to sprawia, że teczki z nadrukiem są tańsze lub droższe. Jednak składając zamówienie, nie należy kierować się ceną. Dużo ważniejsza jest jakość.
Profesjonalne teczki ofertowe z nadrukiem wykonane w zgodzie z identyfikacją wizualną firmy i obowiązującymi trendami to gadżety, które nie tylko wzbudzają zainteresowanie, ale też tworzą skuteczne narzędzie marketingowe. Warto więc zadbać o oryginalny projekt, który będzie przyciągał wzrok i na długo zapadał w pamięci. Teczka powinna być estetyczna i funkcjonalna. Choć czasem cena produktu jest dość wysoka, nie należy zbyt mocno się nią kierować. W tym przypadku dużo ważniejsza jest jakość. Bo wysokiej jakości teczka a4 to gadżet, który prędzej czy później przyniesie firmie same korzyści.
Potrzebujesz projektu teczki ofertowej?