Przed realizacją nowego projektu identyfikacji wizualnej swojej firmy zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.
Co wyróżnia profesjonalny wizerunek marki i firmy?
Budowanie wizerunku marki i firmy to proces długotrwały, trwający kilka lat. Lepiej stopniowo zwiększać zainteresowanie działalnością, gdyż większa liczba osób w sposób trwały i stały rozwija firmę. Dojrzały wizerunek firmy składa się z trzech podstawowych elementów: wyróżnienie firmy na tle konkurencji, kreatywnym podejściem graficznym oraz dobrym kontaktem z klientami (nawet tym potencjalnym). Nie buduj wizerunku na szybko, tylko dokładnie go przemyśl.
Jaka jest cena za tworzenie wizerunku firmy?
Nie posiadamy jednego cennika odnośnie tworzenia identyfikacji wizualnej firmy. Każdy projekt traktujemy osobno, a cena uzależniona jest od wyboru wersji podstawowa lub rozszerzona) oraz poświęconego czasu specjalistów. Opracowywany przez nas wizerunek firmy jest praktyczny i ponadczasowy. W celu ustalenia dokładnej kwoty za realizację zamówienia, prosimy o bezpośredni kontakt w wiadomości mailowej.
Od czego zacząć tworzyć wizerunek firmy?
Każdy wizerunek firmy zaczynamy od rozmowy z naszym klientem. Podczas rozmowy określamy wszelkie szczegóły, klienta oczekiwania, ogólne dopasowanie logo do profilu działalności. Wybierzemy kolorystykę oraz formę Państwa logo. Dopiero po wysłuchaniu oczekiwań i wymagań względem identyfikacji wizerunku, przystępujemy do prac graficznych.
Co wchodzi w skład kreacji wizerunku firmy?
Wybór wersji wizerunku firmy wpływa znacznie na cenę końcową (opcja podstawowa i rozszerzona). Małe firmy, chcąc zminimalizować koszty wybierają opcję podstawową. Otrzymują w zamian księgę znaków oraz gotowe logo. Natomiast duże firmy, mogące pozwolić sobie na koszt, wybierają opcje rozszerzoną. W jej ramach otrzymują liczne informacje, jak: dokładny opis logo (budowa, grubości, kolorystyka), typografię oraz wygląd materiałów reklamowych.
Ile czasu potrzeba na kreowanie identyfikacji dla marki?
Czas pracy nad projektem identyfikacji marki jest nieokreślony, zwykle trwa dobrych kilka dni. Przed rozpoczęciem prac głównych, spotykamy się z klientem w celu ustalenia jego oczekiwań i wymagań odnośnie sposobu wykreowania marki. Następnie po 7-10 dniach mamy gotowy wstępną propozycję bazową, na której będziemy dalej pracować.
Czy zamawiając kreowanie wizerunku firma otrzymuje do niego prawa autorskie?
Zamawiając w naszej firmie identyfikacje wizualną, wszelkie prawa autorskie majątkowe są przekazywane na rzecz klienta. Dokonujemy tego stosowną umową zawierającą odpowiednie paragrafy, ale dopiero po wykonaniu wszelkich prac z naszej strony. Wtedy mogą je nasi klienci dowolnie wykorzystać na własne potrzeby bądź zmienić/poszerzyć ich zakres, co wynika np. z rozwoju działalności.
Komu zlecić budowanie wizerunku marki firmy?
Budowanie wizerunku marki dla firmy to bardzo odpowiedzialne zadanie, dlatego nie warto powierzać go nowicjuszom. Nasza firma zajmuje się identyfikacją wizualną od prawie 25 lat działalności, a wśród naszych klientów są zarówno małe, jak i duże firmy. Posiadamy wykwalifikowanych specjalistów, własne studio graficzne wyposażone w odpowiedni sprzęt. Posiadamy bogate portfolio, które potwierdza nasze doświadczenie i możliwości.
Ilu projektantów pracuje nad wizerunkiem firmy?
Nad Państwa projektem wizerunku firmy pracują sami specjaliści. Nasze prace są kreatywne i funkcjonalne, stąd nad jednym projektem pracuje kilka osób. Każdy z nich proponuje swoje pomysły i wyraża uwagi - zostaje przygotowanych kilka różnych koncepcji zamówienia. Na końcu otrzymujemy w pełni unikatową i praktyczną identyfikację wizualną.