Branża — Budownictwo
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Arkada Invest to doświadczony i prężny deweloper na bydgoskim rynku mieszkaniowym. Z sukcesami funkcjonuje od lat 90-tych. Współpracujemy już z firmą Arkada Invest od kilku lat. Wykonaliśmy dla niej szereg materiałów reklamowych i całościowych pakietów reklamujących inwestycje budowlane.
Firma deweloperska Arkada Invest potrzebowała spójnego wizerunku, wyróżniającego ją spośród firm konkurencyjnych. Logo firmy było już znane w branży deweloperskiej. Miało ono jednak pewne mankamenty, brak było spójności wewnętrznej, więc potrzebny był lifting logo. Ponadto nasz klient posługiwał się materiałami reklamowymi, które były na bardzo różnym poziomie. Mieliśmy opracować spójny pakiet materiałów reklamowych, również materiały firmowe pozostawiały wiele do życzenia.
Po wnikliwej analizie wizualnej wykonaliśmy lifting logotypu. Dokonaliśmy kilku niezbędnych zmian, polegających na poprawieniu czytelności, a także nadaniu logotypowi zgrabniejszej, nowocześniejszej formy. Zaproponowaliśmy prostszą typografię w logo, co w konsekwencji zwiększyło czytelność znaku. Wizerunek firmy Arkada Invest miał być maksymalnie oszczędny i surowy. Kolorystycznie oparliśmy projekt o szarości z mocnym akcentem koloru żółtego – barwy występujące w logotypie. Jako strukturę graficzną zaproponowaliśmy przecinające się linie i płaszczyzny – sugerujące przestrzeń architektoniczną. Pojawiające się miejscami łuki nawiązują do motywu arkady występującego w logotypie. Suma sumarum wdrożyliśmy rebranding wielopoziomowy – odświeżenie wizerunku, postrzegania marki na różnych poziomach np. logo, serwis internetowy, materiały biurowe (papier firmowy, wizytówki, koperty itp.), materiały promocyjne (katalogi, teczka, ulotki, itp.).
Stworzyliśmy nowoczesny wizerunek począwszy od:
- odświeżenie logo
- materiały firmowe (wizytówki, papier firmowy, koperty, itp.)
- spójny pakiet materiałów reklamowych tj. katalog, teczka ofertowa, strona internetowa