Księga znaku logo, księga identyfikacji wizualnej
Wszystkie reguły zebrane i opisane w księdze zasad identyfikacji wizualnej firmy mają na celu tworzenie pozytywnych wyobrażeń o firmie bądź jej produkcie i utrwalenie ich w opinii klientów oraz na obszarze działalności firmy.
Księga identyfikacji wizualnej firmy (księga znaku)
systematyzuje informacje dotyczące wizerunku firmy.
Księga Znaku (identyfikacji)
jest nieodzownym elementem
budowania spójnego wizerunku firmy, produktu
Zasady identyfikacji wizualnej zawarte są w formie podstawowej księgi znaku tradycyjnej jak i elektronicznej.
Księga identyfikacji wizualnej firmy
może obejmować swoim zakresem wręcz nieograniczoną przestrzeń działalności firmy (opis logo, kolorystyki firmowej, materiały biurowe do komunikacji z otoczeniem, oznakowanie wnętrz, szyldy, pojazdy firmowe, ubiór pracowanika, stoiska targowe, itp.). Taką księgę znaku można rozbudowywać o całościowe i kompleksowe opracowanie identyfikacji wizualnej firmy.
Potrzebujesz księgi identyfikacji?
Możemy stworzyć księgę identyfikacji wizualnej i ...wiele więcej.Identyfikacja wizualna firmy to zestaw reguł, pewnego rodzaju instrukcja obsługi, wzorce i ustalenia dotyczące logotypu jak i pozostałych elementów opisujących firmę. Identyfikacja wizualna (podstawowa lub rozbudowana księga znaku) opisuje bardzo szczegółowo budowę logo, wymiary, kolorystykę, różne wersje i odmiany logo. Często dla jak najlepszego ujednolicenia wizerunku firmy przedstawia się zasady prawidłowego zastosowania logo firmy w rożnych miejscach i z wykorzystaniem różnych technologii. Rozszerzona księga identyfikacji wizualnej firmy musi zawierać również błędne, czyli niedopuszczalne formy zastosowania logo i innych elementów dotyczących identyfikacji. Ponadto księga znaku zawiera opis zastosowania znaku firmowego w kontekście wykorzystania go razem z innymi elementami graficznymi.
Mocny wizerunek
to zaufanie klienta do firmy
Księga identyfikacji wizualnej każdej firmy kładzie nacisk na różne elementy identyfikacji.
Księga znaku firmy - spójna identyfikacja wizualna
- prócz projektu logo firmy i jego wariacji można znaleźć: wizytówki, papiery listowe, reklamy prasowe, szyldy, flagi, teczki, foldery, ulotki, ubrania firmowe, samochody firmowe, kolorystykę infrastruktury firmy czy system komunikacji wizualnej wewnątrz i na zewnątrz budynków...