Identyfikacja wizualna firmy
skutecznie zaprojektowana identyfikacja wizualna dla firmy.
Budowanie tożsamości wizualnej (identyfikacja wizualna
) to proces, w wyniku którego firma staje się rozpoznawalna. Od szkicu, poprzez stabilne fundamenty, szereg drobiazgów, aż po solidną budowlę - stabilna identyfikacja wizualna. Czuwamy nieustannie nad każdym elementem identyfikacji wizualnej, aby Twoja marka stale się rozwijała i rosła w siłę, dystansując od siebie konkurencję.Budowanie marki to inaczej tworzenie identyfikacji wizualnej i stanowi bardzo istotny element w strategii marketingowej każdej firmy. Identyfikacja wizualna wzmacnia i utrwala wizerunek firmy, a także produktów w świadomości potencjalnych Klientów. O dobry wizerunek firmy warto zadbać od samego początku. Pierwszym krokiem jest stworzenie logotypu, ważne, aby był gruntownie przemyślany. To pozwoli uniknąć późniejszych poprawek i wynikających z tego niepotrzebnych kosztów. Przemyślana identyfikacja wizualna jest dobrą inwestycją w przyszłość firmy, zwłaszcza, że późniejsza zmiana wizerunku firmy to złożony proces, niejednokrotnie pochłaniający znaczne koszty.
zapewni sukces
i wyróżni Twoją ofertę wśród konkurencji
budowaniem tożsamości rynkowej (identyfikacja wizualna) dla firm, produktów i marek.
Naszym celem jest rozpoznawalność naszego klienta i jego oferty na rynku.Potrzebujesz identyfikację wizualną?
Gwarancja autorskich koncepcji szytych na miarę!Identyfikacja wizualna udziela odpowiedzi
na pytania: czym jest firma, jak się zmienia, dokąd zmierza oraz co wyróżnia ją wśród innych firm o tym samym profilu działalności? Powyższe powiedzenie szczególnie sprawdza się w odniesieniu do firm i ich wizerunku. Choć nazwa, logo firmy (logotyp) i kolory firmowe są podstawowymi wzorcami identyfikacji wizualnej, to system identyfikacji jako całość (spójna identyfikacja wizualna firmy) jest czymś więcej niż tylko sumą poszczególnych jego elementów. Właściwie zaprojektowany i umiejętnie wykorzystywanysystem identyfikacji wizualnej
staje się efektywnym i ekonomicznym narzędziem marketingowym.- Marka
- =
- Produkt
to, co oferujesz (np. dom)
- +
- Wartość
korzyści, jakie czerpie klient z zakupu produktu (np. stałe miejsce zamieszkania - dach nad głową)
- +
- Skojarzenia
zespół elementów, dzięki którym w umyśle klienta kształtuje się obraz produktu (np. bezpieczeństwo)
Co charakteryzuje rozwojowy system identyfikacji wizualnej?
Dobrzeskonstruowana identyfikacja wizualna firmy
(identyfikacja wizualna - logo firmy, logotyp, kolorystyka) to system otwarty, który gwarantuje możliwość płynnego rozbudowania go wraz ze wzrostem i rozwojem firmy. Dojrzała identyfikacja wizualna powinna charakteryzować się trzema podstawowymi cechami:- charakterystycznym i niepowtarzalnym wizerunkiem na rynku
- czytelnymi i zrozumiałymi sposobami komunikowania się firmy z klientami
- wyróżnieniem od konkurencji