Przez 25 lat pomogliśmy wielu firmom, teraz kolej na Ciebie.
Twój nowy wizerunek...

W codziennej pracy nie zawsze znajdujemy czas, aby z dystansem spojrzeć na nasze projekty i realizacje. Przez lata nasze prace ewoluowały, zbieramy cenne doświadczenia przy realizacji kolejnych projektów, rozwijamy nasz styl. Najlepiej będzie jak sam ocenisz naszą prace, oglądając portfolio.

Nasi klienci

logo - Plasticon Europe
logo - Adriana
logo - PKP Energetyka
logo - PKP
logo - Apator
logo - Polmos
logo - Tesco
logo - Iglotech
logo - Vinpol
logo - Bell
logo - Nicore
logo - SGB
Zbuduj z nami...profesjonalny wizerunek firmy
Klienci mówią o nas...
opinie opinie opinie
Od 25 lat naszej działalności klienci wybierają nas, zobacz dlaczego tak się dzieje...Czy warto nam zaufać?
Sprawdź opinie o nas
Zobacz firmy, które nas wybrały
Szukasz profesjonalistów?
Rozpocznij z nami współpracę
CAPTCHA ImageReload
POPRAW błędne pola - zaznaczone na niebiesko
W czym możemy pomóc?
O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją identyfikacji wizualnej swojej firmy zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Agencja reklamowa i jej portfolio - jak bardzo to jest ważne?

Portfolio w agencji reklamowej jest bardzo istotne. To z niego dowiecie się Państwo z jakimi firmami wcześniej współpracowali, jakie mają możliwości projektowe, graficzne, określicie ich kreatywność oraz najczęściej wykorzystywane metody i działania w kampaniach marketingowych zarówno dla małych i dużych firm. Żadne portfolio nie powstaje w krótkim czasie, to proces dość długi.
Czy agencja reklamowa potrzebuje briefu?
Brief, czyli dokument zawierający najważniejsze informacje o firmie, na podstawie którego agencja reklamowa opracowuje wstępną kampanie promocyjną dla firmy. To w niej, klient w zwięzły i prosty sposób, opisuje swoje oczekiwania, wymagania i preferencje stylistyczne. Po zaakceptowaniu briefu przez zlecającego i agencję reklamową, zaczyna się dopiero praca nad właściwą kampanią wizerunkową. Staramy się spełniać oczekiwania, stad właściwe wypełnienie briefu dostarczy nam wielu cennych informacji.
Jaki budżet trzeba przygotować dla agencji reklamowej?
Agencje reklamowe poprzez swoje działania potrafią dostarczyć nam licznych klientów oraz we właściwy sposób wypromują Waszą firmę. Podstawowe ceny za działania marketingowe znajdziemy w cenniku każdej agencji reklamowej. Warto zwrócić uwagę, by nie odbiegały one za bardzo od cen rynkowych. Koszty agencji nie są małe, ale działania marketingowe są niezbędne dla właściwego zarządzania firmą. Im więcej usług wybierzemy u jednej firmy tym większy rabat możemy otrzymać.

Agencja reklamowa i jej portfolio - jakie informacje niesie?

Agencje reklamowe dla potencjalnych klientów przygotowują prezentacje portfolio wraz z opisem kampanii reklamowych. Klient po zapoznaniu się z nim może określić czy styl graficzny, proponowane działania i metody wykorzystywane w zleceniach mu odpowiadają. Warto posłuchać opinii znajomych bądź ich klientów o współpracy z agencją reklamową, porównać cennik z ofertami rynkowymi oraz w jakich branżach się specjalizują.
Czym się charakteryzuje dobra agencja reklamowa, po czym taką poznać?
Dobra agencja reklamowa to taka, która posiada rzeszę zadowolonych klientów. Poproście w dziale marketingu o kontakt do klientów i spytajcie się o atmosferę i zasady współpracy - nie zapomnijcie również o znajomych, są równie cennym źródłem opinii. Agencja reklamowa może pokazać portfolio z wcześniej wykonanymi zleceniami na kampanie marketingowe oraz referencje od kontrahentów. Niech proponowane przez nich ceny nie odbiegają zbytnio od cen rynkowych.

Czy potrzebna jest mi agencja reklamowa z rozległym portfolio?

Przeprowadzenie właściwej kampanii reklamowej jest niezbędne, jeśli chcemy pozyskać nowych klientów. Najłatwiej zrobić to korzystając z usług profesjonalnej i doświadczonej firmy – solidna agencja reklamowa. Dzięki szerokiemu portfolio możemy porównać efekty różnych działań wykorzystanych w kampaniach marketingowych oraz sprawdzić estetykę wykonywanych zleceń. Możemy zlecić agencji reklamowej przeprowadzenie całej kampanii reklamowej bądź zajęcie się bieżącą obsługą działań marketingowych.
Oferta agencji reklamowej, którą wybrać?
Każda agencja reklamowa powinna mieć swoje portfolio, na podstawie którego określisz czy ich styl kampanii reklamowych Ci odpowiada. Sprawdźcie z kim wcześniej współpracowali, jakie są jej efekty oraz w jakich typach branży się specjalizują. Podpytajcie znajomych o opinię o agencjach marketingowych i porównajcie ich cenniki; cena nie powinna odbiegać zbytnio od wartości rynkowej.
Jak wybrać agencję do wykonania kampanii reklamowej?
Po pierwsze zapoznaj się z portfolio agencji reklamowej. Dowiesz się z kim wcześniej współpracowała, jaki mają styl i metody wykorzystywane w kampaniach reklamowych oraz w jakich branżach się specjalizują. Poproś ich również o przedstawienie wstępnego harmonogramu działań i swoich kampanie na Twoją reklamę. Wcześniejsze wymiany pomysłów i przedstawienie swoich oczekiwań pozwoli na uniknięcie różnego rodzaju nieporozumień i oszczędzi dodatkowej pracy.

Agencja reklamowa portfolio – temat nie do pominięcia

Przed rozpoczęciem współpracy z agencją reklamową zwykle każdy zaleca, aby sprawdzić jej wcześniejsze realizacje. Wielu jednak nie ma czasu na zbyt dokładne analizowanie takich szczegółów. Niektórym osobom wydaje się nawet, że wcześniejsze prace graficzne agencji reklamowej nie mają najmniejszego znaczenia. Przecież liczy się głównie to, jak z nimi będzie współpracowała i co im może zaoferować, a nie komuś innemu. W rzeczywistości wszystko to wygląda nieco inaczej. Każda agencja reklamowa portfolio ma zupełnie inne, a to, co się w nim znajduje, jest wbrew pozorom bardzo ważne.

strzałka

Dlaczego trzeba sprawdzić prace graficzne agencji reklamowej?

Oczywiście każdy może wybierać agencję po swojemu i zgodnie z własnymi potrzebami, jednak warto doradzić, ponieważ niektórzy pewnych spraw w ogóle nie są świadomi. Otóż portfolio agencji reklamowej ma ogromne znaczenie, jest wobec tego ważne. Wybierając tę firmę, trzeba rozważyć to kryterium. W portfolio znajdują się wcześniejsze realizacje danej firmy. Można więc łatwo i wygodnie sprawdzić, co firma ta wykonała innym klientom i z jakim efektem. To świetny sposób na zorientowanie się, jakie branże agencja reklamowa miała już okazję obsługiwać i w jakich ma największe doświadczenie. To skuteczna metoda dokonywania oceny umiejętności tej właśnie firmy. Przecież przed podjęciem współpracy z konkretną agencją chcemy wiedzieć, czy faktycznie zna się na tym, co oferuje, czy może tylko tak mówi, a prawda jest inna. Niech wobec tego pochwali się swoim doświadczeniem, wcześniejszymi projektami graficznymi, które zrealizowała dla innych klientów. Stąd ważne jest, aby te projekty graficzne ocenić samodzielnie. Nie sprawdzić portfolio to tak, jak by w ogóle nie zajrzeć do oferty, a skorzystać z usług firmy, która twierdzi, że jest w stanie je wykonać. Wszystko jest podejrzane i mało prawdopodobne.

strzałka

Portfolio agencji reklamowej pomaga w dokonaniu wyboru

Różne agencje reklamowe mają różne portfolio, ponieważ każda z tych firm obsługuje innych klientów, w innym zakresie i innymi metodami. Każda agencja ma inne doświadczenie, umiejętności, narzędzia itd. Analizując to, co znajduje się w ich portfolio, można łatwiej dokonać wyboru konkretnej agencji. Wystarczy określić swoje potrzeby i oczekiwania, a następnie przeglądając wcześniejsze realizacje kilku agencji promocyjnych, wybrać tę jedną konkretną, najlepszą. Pod hasłem agencja reklamowa projektowanie graficzne można znaleźć niejedną taką firmę. Jak więc wybrać jedną z nich jak nie w ten sposób. Zapoznanie się z portfolio każdej z nich pomoże w dokonaniu oceny, która jest faktycznie dobra w tym, co robi i ma doświadczenie. Sama ilość zrealizowanych projektów świadczy o tym, że tę konkretną agencję reklamową wszyscy wybierają i chcą z nią współpracować. To portfolio właśnie tłumaczy cennik danej firmy. Jeśli agencja wykonała niewiele projektów, a cennik jest niski, to nie pozostaje nic innego, jak tylko stwierdzić, że nie cieszy się popularnością, a jej usługi są oceniane bardzo nisko. Agencja, która wysoko wycenia swoje usługi, ale też ma obszerne portfolio, zawsze zasługuje na uwagę.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42