Foldery i katalogi reklamowe
Folder reklamowy a4, tworzenie folderu i katalog
to najbardziej rozpowszechniona forma prezentacji firmy i jej oferty. Foldery reklamowe w zależności od potrzeb mogą to być wydawnictwa reklamowe firmowe od kliku do nawet kilkudziesięciostronicowych (duży a4 format czy mniejszy a5), o różnym kształcie. W zależności od funkcji folderu można tworzyć przeróżne, najczęściej spotyka sie kilkustronicowe foldery firmowe w formacie A4, ale oczywiście można to bardziej indywidualizować. Często spotyka się interesujące dopracowania folderów.
Każda publikacja spełnia inną funkcję!
Projekt graficzny musi być dostosowany do konkretnej formy reklamy
Foldery reklamowe
Początkowa faza pracy nad materiałem reklamowym -
katalog a4 reklamowy czy nowy folder reklamowy
- to tworzenie, zaprojektowanie szaty graficznej. Cel podstawowy jaki nam przyświeca przy każdym projekcie folderu to odkrycie odpowiedniej formy graficznej dla prezentowanej treści. Ale wydrukowany katalog, folder reklamowy to coś więcej niż sam projekt graficzny.
Przy tworzeniu folderu a4 reklamowych dużą uwagę zwracamy na dobór właściwego materiału. Gramatura papieru, tłoczenia, rozłożenie lakierowania itp. mają decydujące znaczenie w końcowym odbiorze publikacji reklamowej przez klienta.
Potrzebujesz nowego folderu dla firmy?
Możemy zaprojektować folder reklamowy i ...wiele więcej.Publikacje, katalogi, raporty
Katalogi i publikacje reklamowe tj. raporty to dość unikatowa i prestiżowa
forma materiału reklamowego wydawana na specjalne okazje lub w określonym celu, np. raport roczny prezentujący firmę i jej wyniki finansowe za ubiegły rok. W przypadku czasopism cel ich wydawania bywa bardzo różny. Czasopismo, folder a4 może przybrać formę kilkustronicowej gazetki firmowej mającej zastosowanie wewnątrz firmy - bieżące informacje firmowe dla pracowników. Gazetka reklamowa jak i broszura również może pełnić rolę oferty, często większe punkty handlowe wydają okresowo broszury ukazujące wybrany, promocyjny asortyment. Bardziej prestiżowym materiałem takiego rodzaju jest czasopismo branżowe, pokazujące firmę wydającą jako lidera tejże branży.Odpowiedni dobór materiału
podnosi prestiż folderu reklamowego
Dla podniesienia prestiżu jak i walorów użytkowych materiału reklamowego korzystamy z metod uszlachetniania. Okładka katalogu, folderu reklamowego może być pokryta folią matową lub błyszczącą, a niektóre ważne elementy graficzne tj. np. logo wyeksponowane za pomocą lakieru punktowego. Proponowany przez nas folder reklamowy a4 może mieć różną oprawę okładki, którą dopasowujemy do potrzeb jak i parametrów technicznych druku. Może to być zwykła oprawa zeszytowa lub oprawa zeszytowa broszury z wczepem do segregatora. Przy większych wydawnictwach (kilkudziesięciostronicowe katalogi) stosujemy również oprawy miękkie i twarde klejone z dziurkowaniem w celu zamieszczenia do segregatora.
Zawsze pilnujemy do samego końca wszystkich etapów druku folderu i oprawy prac, aby mieć jak najpełniejszą kontrolę nad końcowym efektem. Gwarantuje to, iż nasi klienci otrzymują do ręki doskonałe pod każdym względem realizacje – w pełni profesjonalny biznesowy katalog reklamowy, broszura czy folder reklamowy.