Projektowanie opakowań, etykiet
Projektujemy nowoczesne i niebanalne opakowania reklamowe, etykiety dla produktów i linii produktów. Wiele lat doświadczeń nauczyło nas, że dobre opakowanie reklamowe to bardzo często jedyny powód, dla którego klient sięga po produkt. I analogicznie – złe opakowanie, zła etykieta, może klienta zniechęcić do produktu zanim go nawet spróbuje. Jak widać – rola opakowania jest nie do przecenienia. Projektując opakowania i etykiety staramy się postawić w sytuacji klienta chodzącego między sklepowymi półkami.
Czy ja bym ten produkt kupił?
Projekt opakowania czy etykiety to narzędzie aktywnej sprzedaży
Właściwie zaprojektowane opakowanie produktu przynosi wymierne korzyści z czysto handlowego punktu widzenia. Dzięki dobremu opakowaniu produkt wyodrębnia się z tłumu innych produktów, zaznacza swoją obecność na półkach sklepowych, a przez to – sprzedaje się ze zwiększoną skutecznością.
Dobrze zaprojektowane opakowanie prowokuje tworzenie w umyśle konsumenta wyobrażenia o naprawdę "dobrym" produkcie.
Potrzebujesz projekt etykiety?
Możemy zaprojektować etykietę, opakowanie i ...wiele więcej.W natłoku ogromnej liczby produktów na półce sklepowej konsument ma dwie możliwości wyboru: opiera się na swoim doświadczeniu z danym produktem albo ulega reklamie wizualnej czyli zachęcającemu, ciekawemu projektowi opakowania, etykiety. Dobre opakowanie reklamowe ułatwia zatem nabywcy dokonanie wyboru.
budzić emocje
Opakowanie reklamowe
dla producenta
świadomości marki
dla produktu
projektowanie opakowań oraz etykiet reklamowych to pasja.
Nad projektami naszych opakowań, etykiet pracują uzdolnieni graficyi specjaliści od marketingu.Ażeby produkt został zauważony i wybrany przez konsumenta nie musi wcale „krzyczeć” na półce sklepowej. Osiągnięcie pożądanego stopnia wyróżnienia się opakowania, etykiety nie polega wcale na iskrzeniu, wielkich napisach czy fosforyzujących kolorach. Sztuką jest przekazać poprzez opakowanie w sposób zrozumiały propozycję produktową, a nie przyprawić klienta o oczopląs. Nie chodzi wyłącznie o to, by opakowanie było inne
od reszty, ale by było lepsze.
Zobacz projektowanie serii opakowań
Zalety naszych projektów opakowań:
- indywidualne podejście projektowe – każdy nowy projekt opakowania
to dla nas wyzwanie. Dążymy do tego, by projektowane przez nas opakowanie
czy etykiety produktu były nowoczesne i niebanalne, a także odpowiadające
charakterystyce konkretnej branży. - oryginalna linia plastyczna dla grupy produktów – tworzymy całe linie
plastyczne dla wyodrębnionych grup produktów. Wymaga to tak naprawdę wykreowania
marki dla takiej grupy, określenia grupy docelowej, zaplanowania strategii reklamowej itp. - kształt opakowania dopasowany do produktu – dbamy o to, aby projektowane
przez nas opakowania miały oryginalny, indywidualny kształt. Nie unikamy stosowania
niestandardowych wykrojników. Ciekawy kształt to kolejny sposób, aby opakowanie
wyróżniało sie spośród innych. - wygląd dostosowany do grupy, branży, założeń marketingowych
–opakowanie musi wyrażać idee marketingowe związane z produktem.Projektowanie opakowań, etykiet jest spersonalizowane
dla właściwej branży z jaką mamy do czynienia oraz do kogo skierowany jest dany produkt czy grupa produktów. - jakość wykończenia, końcowy efekt (materiał, uszlachetnianie) – siłą przemyślanego projektowania opakowania jest to, iż może ono nawet banalnemu produktowi nadać niesamowity prestiż. W dużej mierze odpowiedzialnych jest za to kilka elementów – wybór materiału, kształt i przeróżne metody uszlachetniania druku (tłoczenie, złocenia, lakier punktowy itp.).
- opakowanie musi budzić emocje, prowokować do dobrych skojarzeń i w konsekwencji do zakupu - dobre opakowanie,
etykieta może sprawić, że klient, który wcale nie miał zamiaru kupić danego produktu – kupi go. To niezwykła moc dobrego opakowania.