Nexelo

Branża — Sport

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Wyselekcjonowana grupa części rowerowych tworzy produkty będące pod marką Nexelo. Jest to marka specjalistyczna w branży rowerowej, w jej portfolio można znaleźć liczną grupę produktów reprezentującą części rowerowe.

WYZWANIE

Naszemu klientowi zależało, aby marka zyskała silny wizerunek, który pomoże w szybszej promocji na rynku. W sektorze rowerowym jest silna konkurencja, więc nowa szata graficzna dla opracowanych produktów musiała się wyróżniać. Ponadto wizerunek powinien pozostać osadzony w stylistyce branży. Prócz logo, linii wizerunkowej dla marki mieliśmy zaprojektować serię opakowań dla wszystkich produktów.

REALIZACJA

Zaprojektowaliśmy logo dla marki Nexelo – znak i indywidualną, dedykowaną typografię. Kierując się „sportową” stylistyką stworzyliśmy dynamiczny napis. Czcionkę wprowadziliśmy „w ruch” dając jej lekko skośny kierunek. Taki stylistyczny zabieg sugeruje ruch, przemieszczanie się, szybkość. Podobnie dynamicznej formy szukaliśmy dla symbolu dla Nexelo. Powstał znak złożony z dwóch zazębiających się elementów (odwołujących się do idei mechaniki, techniki…), które układają się w dość abstrakcyjną, ale czytelną literę „N”. Pragnąc wyróżnić markę na tle konkurencji, poszukiwaliśmy odrębnej, indywidualnej kolorystyki. Z góry odrzuciliśmy kolor często spotykany w branży rowerowej jakim jest czerwień i ostatecznie wybraliśmy czerń plus świeżą, jasną zieleń.

W projektach opakowań oczywiście rozwinęliśmy zapoczątkowaną w logo identyfikację wizualną marki Nexelo. Stworzyliśmy spójną linię, której elementami konstrukcyjnymi są - wywiedzione z formy logo - pochylone kształty. Jako motyw budujący wizerunek wykorzystaliśmy ponadto różnorodnie „pojawiający się” i „zanikający” na opakowaniach strukturalny wzór opracowany z kropek. Uzupełnieniem podstawowych form graficznych uczyniliśmy wyselekcjonowane fotografie prezentujące dynamiczne postacie jadących rowerzystów.

ZADANIA WYKONANE
  • logo dla marki
  • identyfikacja wizualna marki
  • linia graficzna spójna dla marki
  • kalendarze trójdzielne
  • zestaw opakowań, etykiet
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Etykieta, opakowanie reklamowe i jego istota w promocji artykułu

Stworzyliśmy unikalne opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja ogromnie ważna. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też grafika, a właściwie przede wszystkim ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych odbiorców właściwie nie kojarzy samego produktu, ale coś takiego jak etykietę na produkt, jaką to nieraz widać w sieci, czy też w telewizji. Tym samym można odważnie uznać, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje artykuł, bo jest: wyjątkowa, osoby identyfikują ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet rekomendują znajomym artykuł.

strzałka

Projektowanie opakowania reklamowego w dzisiejszych czasach i jego znaczenie w sprzedaży

W czasach obecnych to opracowywanie opakowania reklamowego odgrywa główną funkcję w toku przygotowywania produktu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i specjaliści od marketingu z doświadczeniem i znajomością tych współczesnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na towar musi być na czasie. Podstawowe znaczenie ma też i to, że kontrahenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w działania konkurencji, to znaczy ich odpowiedź skojarzona z ciekawym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Współczesne opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Doskonale wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem firmy, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas alternatywą bez trudu dostępną, bo dysponujemy wprawą profesjonalistów, którzy szczegółowo poznali współczesne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42