Branża — Papierosy
Praca — opakowania, etykiety reklamowe
Naszym zadaniem było opracowanie wizerunku firmy, począwszy od opracowania znaku graficznego, żeby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów reklamowych – foldery a4, ulotki a5, teczki, pomysły graficzne promocyjne, strona www, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie współczesnego, twórczego, a równocześnie niezwykle fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla firmy polegała w głównej mierze na opracowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie prawidłowo funkcjonować pod rozliczne kanały działań reklamowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem marki rozpoczęliśmy od niesłychanie znaczącego elementu tożsamości wizualnej przedsiębiorstwa czyli logo. Symbol firmy, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz należycie dobrana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego uwypukla profesjonalizm działań firmy i energię działania. Logo miało być proste i zrozumiałe, ale też przejawiać cechy dynamiki odpowiedniej dla spółki. Nowoczesność logo uzyskaliśmy przez zastosowanie odpowiedniej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały później wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Sfinalizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób uwydatnić mocną i wyraźną pozycję spółki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach których zostały stworzone kalendarze ścienne, notesy a5 oraz inne gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna umocniła pozycję spółki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- opakowania
- gadżety firmowe<