Slim Verso

Branża — Papierosy

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszym zadaniem było opracowanie wizerunku firmy, począwszy od opracowania znaku graficznego, żeby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów reklamowych – foldery a4, ulotki a5, teczki, pomysły graficzne promocyjne, strona www, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie współczesnego, twórczego, a równocześnie niezwykle fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla firmy polegała w głównej mierze na opracowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie prawidłowo funkcjonować pod rozliczne kanały działań reklamowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem marki rozpoczęliśmy od niesłychanie znaczącego elementu tożsamości wizualnej przedsiębiorstwa czyli logo. Symbol firmy, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz należycie dobrana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego uwypukla profesjonalizm działań firmy i energię działania. Logo miało być proste i zrozumiałe, ale też przejawiać cechy dynamiki odpowiedniej dla spółki. Nowoczesność logo uzyskaliśmy przez zastosowanie odpowiedniej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały później wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Sfinalizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób uwydatnić mocną i wyraźną pozycję spółki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach których zostały stworzone kalendarze ścienne, notesy a5 oraz inne gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna umocniła pozycję spółki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • gadżety firmowe<
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Skuteczne opakowanie reklamowe dla produktu i etykieta reklamowa to baza

Opracowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach promocyjnych i budowaniu istoty działalności. Kreując markę warto pod uwagę wziąć każdy szczegół jaki pokazujemy kontrahentowi. Posiadanie spersonalizowanych do charakteru działalności opakowań, to klucz do wyrobienia przyjemnej dla oka identyfikacji wizualnej. Taki zabieg wspiera rozważnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz kontrahent działa na wielce konkurencyjnym rynku, dlatego musieliśmy wykorzystać graficzne i sprzedażowe strategie na wyróżnienie jego firmy z tłumu.

strzałka

Efektywny i przemyślany przebieg tworzenia etykiet i opakowań

Proces projektowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór towaru przez konsumenta. Nasi projektanci zadbali o dobór barw i fontów firmowych oraz grafiki, żeby jak najlepiej wkomponować nasz produkt w kreację wizualną firmy. Liczy się dla nas zgodność z tym, co komunikuje nasz klient i jakie są jego oczekiwania. Opracowywanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane artykuły, to nie tylko skupianie się na estetyce, lecz także na funkcjonalności i spójności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych zdjęć firmy i "wydobyliśmy" z niej aspekty uwidoczniające jej charakter.

strzałka

Odpowiednia jakość i oryginalny projekt graficzny etykiety produktowej

Aspekt jakości dobitnie wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy niuans, by zapewnić naszym odbiorcom sto procent zadowolenia i produkt finalny na dużym poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów umożliwia nam osiągać wysoce zadowalające naszych nabywców efekty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42