Good Food

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

Good Food to prężnie rozwijający się producent przetworów z ryb. Posiada w swojej ofercie dania ze śledzi w różnych zalewach i sosach, podawanych na różne sposoby.

WYZWANIE

Celem naszego klienta było posiadanie spójnego wizerunku, logo, zindywidualizowanej typografii i zaprojektowanych w oryginalnej linii graficznej etykiet. Dotychczas klient nie posiadał spójnego wizerunku, a opakowania jego produktów nie dorównywały poziomem grafiki do jakości oferowanego wyrobu.

REALIZACJA

Po przeprowadzeniu analizy wizualnej marek związanych z rynkiem przetworów rybnych i ryb, a także innych marek spożywczych, stworzyliśmy logo wpisane w kształt, który tworzy formę ryby.

Zdecydowaliśmy się na zastosowanie wyraźnego kodu kolorystycznego, dedykowanego do produktów z tego sektora przemysłu spożywczego – ciemny granat połączony z błękitami. Silna ekspozycja logo oraz przyporządkowanie formy koloru tła wszystkim produktom linii podstawowej budują jednorodną i zindywidualizowaną prezentację na półce sklepowej. To bardzo mocno wzmocniło obecność produktów w świadomości klientów.

Projektując etykiety nasi graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić jakość produktu, eksponując wyróżniające się, apetyczne wizualizacje potraw na elegancko przystrojonych talerzach.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • identyfikacja wizualna
  • spójna linia graficzna dla prezentacji marki
  • zestaw etykiet reklamowych dla śledzia o różnym smaku
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Skuteczne opakowanie reklamowe dla produktu i etykieta reklamowa to grunt

Opracowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach promocyjnych i budowaniu istoty biznesu. Kreując markę należy pod uwagę wziąć każdy detal jaki pokazujemy klientowi. Posiadanie spersonalizowanych do charakteru biznesu opakowań, to klucz do wypracowania przyjemnej dla oka identyfikacji wizualnej. Taki zabieg pomaga rozważnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz kontrahent działa na wielce konkurencyjnym rynku, stąd musieliśmy wykorzystać graficzne i reklamowe strategie na wyróżnienie jego firmy z tłumu.

strzałka

Wydajny i przemyślany proces tworzenia etykiet i opakowań

Proces tworzenia opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może przyczyniać się na późniejszy wybór towaru przez konsumenta. Nasi graficy zadbali o dobór kolorów i czcionek firmowych oraz grafiki, ażeby jak najlepiej wkomponować nasz produkt w kreację wizualną firmy. Liczy się dla nas zgodność z tym, co sygnalizuje nasz kontrahent i jakie są jego oczekiwania. Kreowanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane artykuły, to nie tylko skupianie się na estetyce, lecz też na funkcjonalności i jedności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyciągnęliśmy" z niej aspekty uwidoczniające jej istotę.

strzałka

Dobra jakość i sprawdzony projekt graficzny etykiety produktowej

Aspekt jakości stanowczo wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy element, by zagwarantować naszym odbiorcom sto procent satysfakcji i produkt finalny na dużym poziomie. Uwzględniamy najświeższe trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów umożliwia nam osiągać daleko zadowalające naszych kontrahentów efekty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42