Opracowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach marketingowych i budowaniu istoty działalności. Projektując markę wskazane jest pod uwagę wziąć każdy detal jaki pokazujemy kontrahentowi. Posiadanie spersonalizowanych do charakteru działalności opakowań, to klucz do wyrobienia przyjemnej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg wspomaga pomału budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz klient funkcjonuje na wielce konkurencyjnym rynku, wobec tego musieliśmy wykorzystać graficzne i reklamowe rozwiązania na wyróżnienie jego marki z tłumu.
Przemyślany przebieg kreowania etykiet i opakowań
Proces tworzenia opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może przyczyniać się na późniejszy wybór towaru przez odbiorcę. Nasi graficy zadbali o dobór odcieni i czcionek firmowych oraz grafiki, żeby jak najpoprawniej wkomponować nasz towar w szatę wizualną marki. Liczy się dla nas zgodność z tym, co komunikuje nasz kontrahent i jakie są jego oczekiwania. Kreowanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane towary, to nie tylko koncentrowanie się na estetyce, ale również na funkcjonalności i spoistości w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych zdjęć firmy i "wyciągnęliśmy" z niej aspekty uwidoczniające jej charakter.
Dobra jakość i sprawdzony projekt graficzny opakowania dla produktu
Aspekt jakości stanowczo wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy szczegół, żeby zagwarantować naszym klientom sto procent satysfakcji i produkt finalny na ogromnym poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów pozwala nam osiągać wysoce zadowalające naszych klientów rezultaty.