Zaprojektowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach promocyjnych i budowaniu świadomości działalności. Tworząc markę warto pod uwagę wziąć każdy składnik jaki pokazujemy użytkownikowi. Posiadanie spersonalizowanych do zakresu działalności opakowań, to klucz do wyrobienia przyjemnej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg pomaga z umiarem budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz klient działa na wielce konkurencyjnym rynku, toteż musieliśmy zastosować graficzne i reklamowe rozwiązania na wyróżnienie jego marki z tłumu.
Wydajny i przemyślany proces tworzenia etykiet i opakowań
Proces projektowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór produktu przez konsumenta. Nasi graficy zadbali o dobór odcieni i czcionek firmowych oraz grafiki, aby jak najlepiej wkomponować nasz artykuł w kreację wizualną firmy. Liczy się dla nas zgodność z tym, co sygnalizuje nasz odbiorca i jakie są jego oczekiwania. Skuteczne tworzenie etykiety, która będzie zdobić sprzedawane towary, to nie tylko koncentrowanie się na estetyce, lecz także na funkcjonalności i spoistości w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyciągnęliśmy" z niej aspekty ukazujące jej charakter.
Dobra jakość i oryginalny projekt graficzny etykiety produktowej
Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy niuans, aby umożliwić naszym kontrahentom sto procent zadowolenia i produkt finalny na ogromnym poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów pozwala nam osiągać daleko zadowalające naszych odbiorców rezultaty.