Branża — Zdrowie, uroda
Praca — opakowania, etykiety reklamowe
Naszym misją było zaprojektowanie wizerunku firmy, zacząwszy od zaprojektowania logo, tak aby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury firmowe, ulotki dl, teczki, pomysły graficzne firmowe, strona www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie współczesnego, nowatorskiego, a równolegle niezwykle kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla marki polegała w głównej mierze na opracowaniu zwartej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie pozytywnie działać pod różne kanały działań marketingowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem spółki zainicjowaliśmy od niezwykle znaczącego składnika tożsamości jednostki czyli logotypu. Znak marki, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz należycie dopasowana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo podkreśla profesjonalizm działalności firmy i prężność działania. Logo miało być proste i czytelne, ale też przejawiać cechy dynamiki odpowiedniej dla jednostki. Nowoczesność logo firmy uzyskaliśmy przez użycie właściwej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały potem wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery dla firmy, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób uwydatnić silną i wyraźną pozycję jednostki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zleceniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze ścienne, notesy oraz inne gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna umocniła pozycje firmy w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- opakowania
- torby
- kalendarze reklamowe
- gadżety firmowe<