Zaprojektowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach marketingowych i budowaniu istoty działalności. Projektując markę należy pod uwagę wziąć każdy detal jaki pokazujemy klientowi. Posiadanie spersonalizowanych do istoty działalności opakowań, to klucz do wypracowania miłej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg pomaga pomału budować rozpoznawalną markę wybijającą się na rynku. Nasz kontrahent działa na wielce konkurencyjnym rynku, dlatego musieliśmy wykorzystać graficzne i sprzedażowe sposoby na wyróżnienie jego firmy z tłumu.
Przemyślany proces opracowania etykiet i opakowań
Proces tworzenia opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór towaru przez klienta. Nasi projektanci zadbali o dobór barw i czcionek firmowych oraz grafiki, ażeby jak najpoprawniej wkomponować nasz towar w szatę wizualną marki. Liczy się dla nas zgodność z tym, co zgłasza nasz klient i jakie są jego oczekiwania. Skuteczne tworzenie etykiety, która będzie zdobić sprzedawane produkty, to nie tylko skupianie się na stylistyce, lecz również na funkcjonalności i spójności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych zdjęć firmy i "wydobyliśmy" z niej aspekty ukazujące jej charakter.
Wysoka jakość i niepowtarzalny projekt opakowania dla produktu
Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy szczegół, żeby umożliwić naszym nabywcom sto procent satysfakcji i produkt końcowy na dużym poziomie. Uwzględniamy najświeższe trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów pozwala nam osiągać daleko zadowalające naszych klientów efekty.