Opracowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach reklamowych i budowaniu świadomości działalności. Kreując markę wskazane jest pod uwagę wziąć każdy element jaki pokazujemy klientowi. Posiadanie spersonalizowanych do charakteru działalności opakowań, to klucz do opracowania miłej dla oka identyfikacji wizualnej. Taki zabieg wspiera rozważnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz kontrahent działa na wysoce konkurencyjnym rynku, zatem musieliśmy zastosować graficzne i reklamowe strategie na wyróżnienie jego marki z tłumu.
Przemyślany przebieg opracowania etykiet i opakowań
Proces projektowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może przyczyniać się na późniejszy wybór produktu przez klienta. Nasi graficy zadbali o dobór odcieni i czcionek firmowych oraz grafiki, by jak najpoprawniej wkomponować nasz produkt w kreację wizualną marki. Liczy się dla nas harmonia z tym, co zgłasza nasz klient i jakie są jego oczekiwania. Projektowanie etykiety, która będzie zdobić sprzedawane towary, to nie tylko skupianie się na stylistyce, ale też na funkcjonalności i spoistości w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyjęliśmy" z niej aspekty uwidoczniające jej istotę.
Wysoka jakość i oryginalny projekt graficzny opakowania dla produktu
Aspekt jakości dobitnie wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy element, by zapewnić naszym odbiorcom sto procent zadowolenia i produkt finalny na znacznym poziomie. Uwzględniamy najświeższe trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów umożliwia nam osiągać daleko zadowalające naszych klientów rezultaty.