4Hawks

Branża — Przemysł, produkcja

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Firma 4hawks to polska firma z wieloletnim doświadczeniem w zakresie nowoczesnych technologii. Firma specjalizuje się w produkcji wzmacniaczy zasięgu dronów. To fachowcy i specjaliści w swojej dziedzinie.

WYZWANIE

W związku z dynamiczny rozwojem firma postanowiła zainwestować w poprawę swojego wizerunku, tak aby być postrzeganą jako specjalista w swojej branży oraz móc konkurować z innymi światowymi firmami na tych samych rynkach zbytu. W tej stuacji zrodziła się potrzeba wykrysalizowania wizerunku, który przedstawiłby firme jako nowoczesną, o wyraźnej, silnej pozycji w swojej branży.

REALIZACJA

Po analizie brirfa i oczekiwań klienta oraz przyjrzeniu się branży i konkurencji klienta, przystąpiliśmy do działania. Naszym pierwszym zadaniem było zaprojektowanie logo dla marki. Symbol graficzny logo miał nawiązywać do ideologii przestawionej przez klienta oraz do nazwy firmy – Hawk, czyli jastrząb lub sokole oko. Typografia oraz element graficzny znaku graficznego musiały być dynamiczne, nawet lekko „drapieżne”, bo takie są właśnie produkty sprzedawane przez firmę. Są to wzmacniacze zasięgu do dronów dzięki czemu dron ma znacznie lepszy zasięg, jak oko sokoła, dochodzi tam gdzie wzork nie sięga. To właśnie zasięg ich produktów jest ich niemałą przewagą rynkową – jest to wyraźna przewaga nad innymi firmami z branży. Zaprojektowane logo wraz z kolorystyką spełniło w pełni oczekiwania klienta, więc mogliśmy przystąpić do realizacji kolejnych elementów wizerunku, czyli materiałów biurowych, strony www oraz opakowań produktów. Klient miał konkretne i wysokie oczekiwania co do opakowań i strony www, chciał aby te elementy identyfikacji były bardzo czyste i nowoczesne. Wyznacznikiem takiego czystego i nowoczesnego wizerunku były materiały amerykańskiej firmy Apple. Mając te wyznaczniki przystąpiliśmy do projektowania tych materiałów. Odpowiednio zaprojektowy interfejs strony przyczynił się to łatwiejszego nawigowania po ofercie klienta, co za tym idzie szybszej konwersji na cel czyli w ostateczności na zakup urządzeń firmy 4Hawk. Projekt opakowań zyskał błyskawiczną akceptację klienta, trafiliśmy od razu w oczekiwania. W ramach naszej współpracy wykonaliśmy dla klienta jeszcze teczkę ofertową oraz gadżety reklamowe.Zaprojektowany wizerunek dla firmy 4Hawk pozytywnie został odebrany, uzyskał efekt jaki od niego oczekiwano. Firma postrzegana jest jako nowatorska i konkurencyjna marka w swojej braży.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga identyfikacji logo
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • teczka reklamowa
  • strona www
  • opakowania produktów
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Skuteczne opakowanie i etykieta reklamowa to fundament

Opracowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach promocyjnych i budowaniu świadomości działalności. Kreując markę warto pod uwagę wziąć każdy detal jaki pokazujemy klientowi. Posiadanie spersonalizowanych do istoty działalności opakowań, to klucz do opracowania przyjemnej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg wspiera sukcesywnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się na rynku. Nasz odbiorca funkcjonuje na wielce konkurencyjnym rynku, wskutek tego musieliśmy wykorzystać graficzne i marketingowe rozwiązania na wyróżnienie jego marki z tłumu.

strzałka

Przemyślany przebieg opracowania etykiet i opakowań

Proces projektowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może wpłynąć na późniejszy wybór towaru przez klienta. Nasi graficy zadbali o dobór odcieni i fontów firmowych oraz grafiki, żeby jak najpoprawniej wkomponować nasz wyrób w kreację wizualną marki. Liczy się dla nas zgodność z tym, co sygnalizuje nasz nabywca i jakie są jego oczekiwania. Kreowanie etykiety, która będzie zdobić sprzedawane artykuły, to nie tylko skupianie się na stylistyce, lecz też na funkcjonalności i spójności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wydobyliśmy" z niej aspekty uwidoczniające jej charakter.

strzałka

Odpowiednia jakość i niepowtarzalny projekt graficzny opakowania dla produktu

Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy niuans, ażeby umożliwić naszym odbiorcom sto procent zadowolenia i produkt końcowy na znacznym poziomie. Uwzględniamy najświeższe trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów pozwala nam osiągać daleko zadowalające naszych odbiorców rezultaty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42