Branża — Zdrowie, uroda
Praca — opakowania, etykiety reklamowe
Naszą misją było zaprojektowanie wizerunku marki, począwszy od zaprojektowania logo, aby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – broszury, ulotki, teczki, pomysły graficzne reklamowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie nowoczesnego, oryginalnego, a równolegle niezwykle profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla firmy polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie dobrze działać pod różne kanały działań promocyjnych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas wypracowania czystego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem firmy zapoczątkowaliśmy od bardzo ważnego czynnika identyfikacji jednostki czyli logo firmy. Symbol firmy, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz odpowiednio dobrana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego akcentuje profesjonalizm działań firmy i siłę działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też wyrażać cechy dynamiki właściwej dla spółki. Nowoczesność logo firmy uzyskaliśmy przez zastosowanie odpowiedniej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wymowny i świadomy sposób uwydatnić silną i widoczną pozycję spółki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach jakich zostały wykonane firmowe kalendarze ścienne, notesy a5 oraz inne gadżety reklamowe. Zaprojektowana tożsamość wizualna utrwaliła pozycje przedsiębiorstwa w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- opakowania
- torby
- kalendarze reklamowe
- gadżety firmowe<