Pure

Branża — Zdrowie, uroda

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszą misją było zaprojektowanie wizerunku marki, począwszy od zaprojektowania logo, aby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – broszury, ulotki, teczki, pomysły graficzne reklamowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie nowoczesnego, oryginalnego, a równolegle niezwykle profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla firmy polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie dobrze działać pod różne kanały działań promocyjnych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas wypracowania czystego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem firmy zapoczątkowaliśmy od bardzo ważnego czynnika identyfikacji jednostki czyli logo firmy. Symbol firmy, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz odpowiednio dobrana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego akcentuje profesjonalizm działań firmy i siłę działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też wyrażać cechy dynamiki właściwej dla spółki. Nowoczesność logo firmy uzyskaliśmy przez zastosowanie odpowiedniej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wymowny i świadomy sposób uwydatnić silną i widoczną pozycję spółki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach jakich zostały wykonane firmowe kalendarze ścienne, notesy a5 oraz inne gadżety reklamowe. Zaprojektowana tożsamość wizualna utrwaliła pozycje przedsiębiorstwa w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • torby
  • kalendarze reklamowe
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego istota w promocji marki

Stworzyliśmy imponujące opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja nadzwyczaj istotna. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też grafika, a raczej głównie ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych kontrahentów właściwie nie kojarzy samego artykułu, ale coś takiego jak etykietę na wyrób, jaką to nieraz widać w sieci, czy też w telewizji. Toteż można zdecydowanie zgodzić się, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje towar, bo jest: wyjątkowa, ludzie utożsamiają ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet polecają znajomym towar.

strzałka

Kreowanie opakowania reklamowego obecnie

W czasach obecnych to projektowanie opakowania reklamowego odgrywa podstawową rolę podczas przygotowywania towaru do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i spece od marketingu z doświadczeniem i znajomością tych aktualnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na towar musi być na czasie. Istotne znaczenie ma też i to, że potencjalni klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w działania konkurencji, to znaczy ich reakcja powiązana z interesującym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem marki

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być pójną z wizerunkiem firmy, czyli też z kolorami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją bez trudu osiągalną, bo dysponujemy biegłością profesjonalistów, którzy dokładnie poznali obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42