Pure

Branża — Zdrowie, uroda

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszą misją było zaprojektowanie wizerunku marki, począwszy od zaprojektowania logo, aby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – broszury, ulotki, teczki, pomysły graficzne reklamowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie nowoczesnego, oryginalnego, a równolegle niezwykle profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla firmy polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie dobrze działać pod różne kanały działań promocyjnych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas wypracowania czystego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem firmy zapoczątkowaliśmy od bardzo ważnego czynnika identyfikacji jednostki czyli logo firmy. Symbol firmy, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz odpowiednio dobrana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego akcentuje profesjonalizm działań firmy i siłę działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też wyrażać cechy dynamiki właściwej dla spółki. Nowoczesność logo firmy uzyskaliśmy przez zastosowanie odpowiedniej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wymowny i świadomy sposób uwydatnić silną i widoczną pozycję spółki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach jakich zostały wykonane firmowe kalendarze ścienne, notesy a5 oraz inne gadżety reklamowe. Zaprojektowana tożsamość wizualna utrwaliła pozycje przedsiębiorstwa w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • torby
  • kalendarze reklamowe
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Efektywne opakowanie i etykieta reklamowa to podstawa

Zaprojektowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach marketingowych i budowaniu świadomości biznesu. Kreując markę należy pod uwagę wziąć każdy element jaki pokazujemy użytkownikowi. Posiadanie spersonalizowanych do istoty biznesu opakowań, to klucz do wyrobienia przyjemnej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg pomaga spokojnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz nabywca działa na wielce konkurencyjnym rynku, stąd musieliśmy zastosować graficzne i sprzedażowe strategie na wyróżnienie jego firmy z tłumu.

strzałka

Przemyślany przebieg projektowania etykiet i opakowań

Proces opracowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może wpłynąć na późniejszy wybór produktu przez odbiorcę. Nasi projektanci zadbali o dobór kolorów i fontów firmowych oraz grafiki, tak aby jak najlepiej wkomponować nasz wyrób w szatę wizualną firmy. Liczy się dla nas harmonia z tym, co komunikuje nasz odbiorca i jakie są jego oczekiwania. Skuteczne tworzenie etykiety, która będzie zdobić sprzedawane towary, to nie tylko skupianie się na stylistyce, ale również na funkcjonalności i spójności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyjęliśmy" z niej aspekty ukazujące jej istotę.

strzałka

Odpowiednia jakość i niepowtarzalny pomysł graficzny opakowania dla produktu

Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy element, żeby zapewnić naszym kontrahentom sto procent zadowolenia i produkt końcowy na znacznym poziomie. Uwzględniamy najświeższe trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów pozwala nam osiągać daleko zadowalające naszych odbiorców efekty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42