Branża — Przemysł, produkcja
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Przedsiębiorstwo Pryzmat to firma z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zabezpieczeń antykorozyjnych konstrukcji stalowych oraz jej elementów. W związku z planowaną ekspansją i planem zwiększenia swojego udziału w rynku firma postanowiła zainwestować w poprawę swojego wizerunku.
Firma zleciła nam prace związane z odświeżeniem jej wizerunku. Naszym zadaniem był lifting dotychczasowego logo firmy oraz opracowanie strony www oraz pozostałych materiałów reklamowych w całkowicie nowej, nowoczesnej odsłonie graficznej, odcinać się się od istniejących materiałów. Pryzmat oczekiwał od nas kreatywnego podejścia do tematu zwracając jednocześnie uwagę na odbiorów firmy i techniczność ich branży.
Pracę na materiałami dla firmy rozpoczęliśmy od zaprojektowania nowego loga dla firmy. Z uwagi na branże, w której działa firma, nowy znak graficzny musiał być dość prosty w budowie, gdyż odbiorcami są zazwwyczaj inżynierowie mężczyźni, a branża jest typowo techniczna. Po licznych próbach powstał bardzo czytelny i mocny znak z delikatnym w konstrukcji symbolem graficznym nawiązującym do ciącia laserwoego. Zaakceptowany projekt znaku firmowego dał nam przepustkę do rozpoczęcia pracy nad kolejnymi materiałami wizerunkowymi dla firmy – strony www, materiałów biurowych oraz teczki reklamowej. Projekt graficzny i cała linia plastyczna dla materiałów musi być dość prosta i czytelna, bez fajerwerków, wynika to ze specyfiki branży i do kogo mają trafić te materiały. Podczas prac nad stroną www w pierwszej kolejności skupiliśmy się nad zaprojektowaniem odpowiedniego interfejsu strony www, aby w maksymalny uwypulikć ofertę klienta. Zaproponowany projekt graficzny strony był bardzo czytelny i prosty w konstrukcji. Pozostałe materiały jak teczka, ulotka i materiały zostały zaprojektowane zgodnie z zaproponowaną linią graficzną. Czystość przekazu, ciekawe elementy kontrastowe to cechy, które wyróżniają projekty materiałów dla Pryzmat.Klienci firmy bardzo pozytywnie odebrali zmiany wizerunkowe wprowadzone przez z materiałach reklamowych.
Działania miały na celu ugruntowanie pozycji Pryzmatu na rynku oraz odbiór ich jako profesjonalistów z doświadczeniem w swojej branży.
- logo firmy
- księga identyfikacji znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- teczka reklamowa
- strona www
- ulotka