Panorama

Branża — Budownictwo

Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna

KLIENT

Panorama to kolejna z inwestycji bydgoskiego dewelopera Arkady Invest. Iwestycja zaprojektowa z myślą o osobach chcacyh mieszkać w nowoczesnym i funkcjonalnym budynku. Inwestor zadbał z dbałością o wszystkie detale. To przemyślane wnętrza, przestronne balony i duże tarasy, jak nazwa inwestycji wskazuje z widokiem na panoramę Bydgoszczy.

WYZWANIE

Firma Arkada Invest zleciła nam wykonanie identyfikacji dla nowej inwestycji budowlanej, która miała przyczynić się do wyróżnienia tej oferty na rynku nieruchomości. Nasz design miał zapewnić nowoczesną reklamę i stworzyć przestrzeń dla prezentacji inwestycji w różnych mediach. Przekaz wizualny miał za zadanie komunikować kluczowe cechy oferty – nowoczesność i fukcjonalność, a wszystko to z pięknym widokiem na panoramę Bydgoszczy.

REALIZACJA

Przystępując do pracy, opieraliśmy się na założeniu, że klienci rynku nieruchomości oczekują życia z dala od miejskiego zgiełku, a jednocześnie potrzebują wygody, funkcjonalności oraz nowoczesności, którą stwarza nowe budownictwo mieszkaniowe. Nasi graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić nowoczesność i przemyślaną funkcjonalność mieszakań oferowanych przez dewelopera eksponując wyróżniające się ciekawą architekturą wizualizacje budynku. Konstrukacja logo to prosta w formie i konstrukcji znaku. Poprzez wykorzystanie ciągłej linii stworzyliśmy zarys ponaramy miasta, który ma być nawiązaniem do walorów lokalizacji. Wizualnie logo miało też podkreślać samą nazwę inwestycji.Efektem naszej pracy było stworzenie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej dla marki budowlanej – począwszy od logo, typografii a skończywszy materiałach promocyjnych inwestycji – folder reklamowy, ulotki oraz reklamy zewnętrzne. Oryginalne rozwiązania graficzne podkreśliły odrębność i indywidualność produktu na tle konkurencji.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • folder wizerunkowy
  • teczka ofertowa
  • ulotka
  • billboardy
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Czy identyfikacja wizualna nieruchomości deweloperskiej jest niezbędna?

Podejście deweloperów do sprzedaży nieruchomości jest bardzo różne. Jedni angażują się w ten proces w stu procentach, inni robią to w znacznie mniejszym stopniu. Warto byłoby jednak pomyśleć o czymś takim, jak identyfikacja wizualna nieruchomości deweloperskiej. To cały proces kreacji wizerunku danego przedsięwzięcia, co ma jednocześnie wpływ na ogólną działalność inwestora. Każda inwestycja mieszkaniowa to wobec tego szansa na to, by zyskać większą popularność, zdobyć nowych klientów, pozytywne opinie itd. Czy jednak identyfikacja wizualna dedykowana nieruchomości jest niezbędna? Czy każdy deweloper musi o nią zadbać?

strzałka

Korzyści, jakie daje identyfikacja wizualna nieruchomości dla dewelopera

Nowa identyfikacja wizualna przynosi deweloperowi szereg korzyści, z których ten nie zawsze zdaje sobie sprawę. Warto wobec tego wypowiedzieć się o tym nieco szerzej. Jedną z nich jest niewątpliwie wyróżnienie. W czasach, w których konkurencja działająca na tym samym rynku budowlanym jest tak silna, trzeba zadbać o to, by się czymś na tym rynku wyróżnić. Prawda jest taka, że im szybciej potencjalni klienci zauważą dewelopera czy jego nową inwestycję, tym lepiej dla niego. Dobrze wykonana nowa identyfikacja wizualna nieruchomości jest łatwiej zapamiętywana i dobrze kojarzona z całą działalnością firmy. Kolejna sprawa to dobre czy też pozytywne wrażenie. To właśnie zapewnia identyfikacja wizualna inwestycji deweloperskiej. Każdy, kto wybiera jakiś produkt w sklepie zwraca przede wszystkim uwagę na opakowanie, wygląd i producenta. Dlatego bez wątpienia dobrą, estetyczną oraz spójną identyfikacją deweloper zyska naprawdę wiele. Tak naprawdę nieruchomość od firmy deweloperskiej jest atrakcyjniejsza niż ta, jaką można nabyć na rynku wtórnym. Jednak dziś to nie wystarcza, by zdobyć klientów i szybko sprzedać wszystkie nieruchomości. Niewątpliwie wizerunek dewelopera oraz identyfikacja konkretnej inwestycji bardzo w tym wszystkim pomoże. Należy mieć na uwadze to, że spójna komunikacja wizualna gwarantuje inwestorowi całkiem wysoki poziom identyfikacji wśród potencjalnych klientów.

strzałka

Czy nowa nieruchomość deweloperska musi mieć oddzielną identyfikację wizualną?

Właściwie nie ma obowiązku, ale prawda jest taka, że firmy, które nie reklamują się, nie promują swoich nowych produktów czy usług, nie „wychodzą do ludzi”, potencjalnych klientów ze swoimi nowymi inwestycjami, nie mają łatwo na obecnym rynku. Konkurencja jest bardzo duża, również wśród agencji deweloperskich. O klienta trzeba niemal walczyć. Na rynku nieruchomości co chwilę pojawiają się nowe inwestycje i jak się okazuje, sama jakość czy lokalizacja nie wystarczy, by przyciągnąć uwagę klientów. Trzeba więc zadbać o reklamę tego przedsięwzięcia. Estetyczna, profesjonalnie wykonana identyfikacja wizualna nieruchomości budowlanej czy deweloperskiej to połowa sukcesu. Warto w związku z tym o nią zadbać i najlepiej jej wykonanie zlecić fachowcom. Profesjonalna agencja reklamowa zatrudnia specjalistów, którzy posługując się nowoczesnymi narzędziami i wiedzą, jaką zdobywali przez lata, potrafią tworzyć wyjątkowe, przykuwające uwagę identyfikacje wizualne dla nowych obiektów deweloperskich, czy też dla firm z tej branży, zarówno tych poczatkujących, jak też działających na rynku od wielu długich lat. Zdaniem niektórych z nich identyfikacja ta jest niezbędna. Inni twierdzą, że jest świetnym uzupełnieniem tego przedsięwzięcia. Jedno natomiast jest pewne – warto, by deweloperzy zwrócili na nią swoją uwagę.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42