Branża — Art. spożywcze
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Agrocomplex to nowoczesna firma rodzinna założoną w 1989 r., specjalizująca się w produkcji i sprzedaży suchych produktów mlecznych, a w szczególności kazeinianów, kazeiny, serwatki w proszku, mleka w proszku oraz mieszanin mlecznych.
Dynamiczy rozwój firmy i chęć pozysaknia nowych rynków zbytu dla swoich produktów skłonił firmę do zmian wizerunku. Naszym zadaniem było wykrystalizowanie identyfikacji wizualnej, dzięki której firma będzie kojarzona z bardzo wysokością jakością oferowanych produktów oraz dbałością o klienta.
Rebranding wizerunku firmy Agrocomplex rozpoczęliśmy do prac na odświeżeniem logo firmy oraz skupieniu się na poszukiwaniu optymalnej kolorystyki do wizerunku klienta. W wyniku dynamicznej interakcji z klientem powstał bardzo ciekawy znak graficzny o świeżej kolorystyce – soczystej zieleni w połączeniu z błękitem. Zaproponowana kolorystyka idealnie współgra z brażną, w której działa firma. Zaakceptowany logotyp dał nam przepustkę do pracy nad pozostałymi materiałami dentyfikacyjnymi, jak strona www, ulotki, foldery reklamowe oraz projekt opakowań do ich kluczowego produktu. Całość materiałów utrzymana w spójnej linii plastycznej budowanej o ustaloną kolorystykę, dużą czystośc i przejrzystośc przekazu. Oryginalne rozwiązania graficzne podkreśliły odrębność i indywidualność wizerunku firmy na tle konkurencji.
- logo firmy
- księga znaku
- identyfikacja wizualna
- strona www
- folder reklamowy
- ulotki reklamowe
- reklama prasowa
- opakowania reklamowe
- gadżety reklamowe