Opis projektu - Business Safe
Business Safe
- Klient
- Business Safe
tel. 052 366 77 36
kontakt@bssafe.pl
- Typ projektu
- - wypromowanie nowej usługi
- kompleksowe działania z zakresu stworzenia wizerunku
- Zakres usług
- - projekt logo
- - projekt logotypu
- - projekt linii graficznej
- - projekt strony internetowej
- - projekt spójnego pakietu materiałów reklamowych
- Media
- - internet (strona www)
- - materiały drukowane (materiały firmowe, katalog, ulotki, kalendarze)
-
Business Safe - program komputerowy do automatycznego tworzenia kopii zapasowej.
-
Naszym zadaniem było stworzyć rozbudowaną kampanię nowej marki - Business Safe.
Najkrótszą charakterystykę programu informatycznego Business Safe można zawrzeć w słowach: prosty, pewny, bezpieczny. Te hasła miała przekazywać na pierwszy rzut oka projektowana przez nas identyfikacja wizualna marki.
Produkt dopiero wchodził na rynek. Strona zatem była jednym z ważniejszych elementów jego promocji. Witryna internetowa miała za zadanie wykreować dynamiczny, profesjonalny i budzący zaufanie wizerunek naszego klienta. Naszym głównym zadaniem było przygotowanie zintegrowanej identyfikacji wizualnej marki, aby stała się ona rozpoznawalna i pozytywnie kojarzona. Ważnym elementem był także aspekt informacyjny strony www i materiałów firmowych – miały one przejrzyście i zrozumiale informować o nowej usłudze. Dlatego tworząc wizerunek marki postawiliśmy na czystość, funkcjonalność i biznesowy charakter.
2.1. Cele ogólne
- wprowadzenie na rynek i skuteczne wypromowanie nowej marki,
- stworzenie interaktywnej platformy komunikacyjnej między firmą a klientami.
2.2. Cele operacyjne
- stworzenie logo,
- opracowanie kolorystyki dla wszystkich mediów,
- stworzenie rozbudowanej witryny internetowej.
- zrealizowanie spójnych pakietów materiałów reklamowych,
- projekt prezentacji multimedialnej.
-
3.1. Logo i kolorystyka firmowa
Pracę nad wizerunkiem nowej marki dla programu Business Safe rozpoczęliśmy od wyłonienia indywidualnej linii logo – znaku i całego logotypu. Na początek przeanalizowaliśmy szczegółowo rynek programów informatycznych i określiliśmy charakter tej branży. Linia graficzna dla firmy, która produkuje nowoczesne technologie musiała być przede wszystkim nowoczesna, przejrzysta, kojarząca się z innowacyjnością. Zastosowaliśmy głęboki odcień ciemnej czerwieni, delikatne szarości i biel. Uzyskaliśmy pożądany efekt czystości projektu.
3.2. Strona internetowa
Wkraczający na rynek nowy program do archiwizacji danych Business Safe aby zdobyć klientów, musi kojarzyć się z bezpieczeństwem, pewnością i przewidywalnością. Taki wymiar nadaje jej przejrzysty layout, utrzymany w jasnych kolorach i funkcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie. Zrealizowaliśmy dla nowej marki stronę internetową, która miała stanowić główny element promocyjny programu. Jej zaletą miała być funkcjonalność i wyczerpująca baza informacyjna. Przejrzysta i czytelna forma strony www sprawia, że klienci programu Business Safe korzystają z niego bez żadnych problemów. Już na stronie głównej klient ma możliwość pobrania wersji demo programu i wypróbowania jego działania u siebie na komputerze. Strona jest przejrzysta i biznesowa. Flashowy nagłówek nadaje jej bardziej dynamicznego wyrazu.
3.3. Materiały biurowe
Zaprojektowaliśmy dla marki Business Safe spójny pakiet materiałów biurowych – identyfikację wewnętrzną firmy. Kontynuują one oczywiście stworzony wizerunek marki.
3.4. Opakowanie
Dla programu Business Safe zaprojektowaliśmy także estetyczne, funkcjonalne opakowanie. Utrzymane w przejrzystej, identyfikacyjnej linii graficznej – zachęca klienta, aby otworzył je i zapoznał się z produktem.
3.5. Materiały reklamowe
Stworzyliśmy kompleksowy pakiet materiałów reklamowych dla Business Safe. Utrzymane są w zaprojektowanej przez nas identyfikacji wizualnej – czytelne, przejrzyste, biznesowe.
3.6. Prezentacja multimedialna
Stworzyliśmy interaktywną prezentację multimedialną poświęconą nowemu produktowi - programowi do tworzenia kopii zapasowej Business Safe. Prezentacja miała pomóc produktowi zaistnieć na rynku i zainteresować nim szerokie grono odbiorców.
-
Zaprojektowaliśmy atrakcyjne, charakterystyczne logo, które jednoznacznie kojarzy się z branżą. Zarówno strona internetowa jak i materiały reklamowe w sposób przejrzysty prezentują wszystkie informacje, a jednocześnie przyciągają uwagę i zapadają w pamięć. Unowocześniona identyfikacja wizualna firmy Lemicon uwydatnia cechy, z którymi kojarzona jest firma mająca wieloletnią tradycję - stabilność w funkcjonowaniu, a jednocześnie dynamikę w działaniu. Zmodernizowaliśmy kompleksowo identyfikację wizualną firmy Lemicon i stworzyliśmy dla niej spójne pakiety materiałów reklamowych oraz stronę internetową. Dzięki stworzeniu unikalnych elementów identyfikacji wizualnej przyczyniliśmy się do znacznego zwiększenia rozpoznawalności firmy Lemicon w sieci i poza nią. Witryna internetowa jest funkcjonalna, z zarazem tworzy korporacyjny i nowoczesny wizerunek firmy. Obecnie pracujemy nad kolejnymi projektami dla naszego klienta.