Najczęstsze pytania - materiały reklamowe
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące materiałów reklamowych
Czego potrzebujecie do rozpoczęcia prac nad katalogiem reklamowym dla firmy?
W pierwszej kolejności zabieramy się za wstępny zarys katalogu. Na tym etapie nie potrzebujemy jeszcze pełnych materiałów, ale przydałoby się logo i teksty (nawet niepełne, chodzi o to, by mieć pojęcie, jak rozplanować treść). Służymy pomocą w zakresie redakcji tekstu pod względem językowym i reklamowym.
Kiedy mamy już pierwszą koncepcję, omawiamy ją z klientem i zabieramy się za dobór fotografii. Czasem korzystamy ze zdjęć klienta (jeśli je posiada), czasem sami wykonujemy fotografie, a czasem korzystamy z naszego archiwum zdjęć.
W przypadku, gdy firma klienta posiada już system identyfikacji wizualnej, potrzebna jest nam do wykonania projektu księga identyfikacji wizualnej firmy.
Zajmujemy się także wykonywaniem fotografii korporacyjnych. Fotografia korporacyjna jest szczególnym gatunkiem fotografii. Polega ona na kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy, korporacji itd. poprzez fotografię. Na ogół są to portrety kadry zarządzającej, zdjęcia pracowników firmy podczas pracy. Dzięki temu firma może dać się poznać szerszej publiczności, przestaje być bezosobową „firmą”. Fotografie korporacyjne są zwykle potem wykorzystywane w katalogach, ulotkach, folderach promocyjnych, stronach internetowych, prezentacjach multimedialnych, informatorach rekrutacyjnych.