Najczęstsze pytania - materiały reklamowe
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące materiałów reklamowych
Jak przebiega praca nad realizacją materiałów typu katalog, teczka, ulotka itp.?
Po omówieniu z klientem założeń kompletujemy materiały (tekst, zdjęcia itp.) i tworzymy projekt graficzny. Uwzględniamy przy tym wiele elementów, przede wszystkim zabiegamy, by projekt był spójny z całościową identyfikacją wizualną firmy. Zajmując się profesjonalnym tworzeniem wizerunku firm, wiemy jak ważną sprawą jest, aby każdy powstający materiał reklamowy był kontynuacją wcześniej zaprojektowanej i przemyślanej linii projektowej. Projektując staramy się zawsze dostarczać oryginalne rozwiązania, gdyż tylko takie potrafią intrygować ludzi i zwracać uwagę swoją niepowtarzalnością. Świeże podejście do procesu projektowania, spojrzenie na temat z „innej” strony, poszukiwanie innego sposobu przedstawienia tematu – w taki sposób tworzymy niekonwencjonalne projekty graficzne. Jednocześnie pamiętamy, że o sukcesie projektu decydują też: czytelność, przejrzystość i właściwe podanie treści. Tworząc projekt dbamy o właściwy dobór form graficznych. To właśnie takie „drobiazgi” jak krój czcionki, jej wielkość, sposób potraktowania przestrzeni, dobór kolorystyki, zdjęć... może sprawić, że potencjalni klienci będą chętniej korzystać z materiału reklamowego. Jeśli to konieczne, wykonujemy fotografie na użytek materiału reklamowego. Na etapie projektowania mamy stały kontakt z klientem, który ma przez cały czas wgląd w postęp prac i możliwość dokonywania korekt.
Po zatwierdzeniu projektu przystępujemy do wydania produktu (katalogu, folderu, ulotki itp.) Ważną sprawą jest wcześniejsze dobranie do projektu odpowiedniej formy wydawniczej (format, ilość stron, gramatura papieru itp.). Zajmujemy się kompleksową obsługą poligraficzną. Nasza oferta obejmuje realizacje wszelkiego rodzaju reklamowych materiałów drukowanych. Przeprowadzamy wszelką obróbkę (fotomontaż i retusz cyfrowy), wykonujemy zdjęcia reklamowe, przygotowujemy prace do druku (korekcja, separacja kolorów) oraz realizujemy i nadzorujemy proces druku. Do rąk klienta trafia gotowy, profesjonalnie wydany produkt.