Najczęstsze pytania - materiały reklamowe
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące materiałów reklamowych
Jak szybko tworzycie zamówiony materiał reklamowy, np. katalog?
Początkowa faza pracy nad katalogiem czy folderem to zaprojektowanie szaty graficznej. Cel podstawowy jaki nam przyświeca przy każdym projekcie to odkrycie odpowiedniej formy graficznej dla prezentowanej treści. Tworząc projekt mamy stały kontakt z klientem, który ma przez cały czas wgląd w postęp prac i możliwość dokonywania korekt. Czas pracy nad materiałem reklamowym (np. katalogiem) zależy przede wszystkim od tego, jak przebiega ta współpraca. Na przykład katalog to poważne przedsięwzięcie i wymaga większej ilość korekt niż ulotka. Pierwsza wersja projektu ewoluuje i dojrzewa podczas kolejnych rozmów i poprawek. Od tego, ile ich jest i jak szybko są przeprowadzane – zależy termin realizacji.
Należy pamiętać, że projektowanie to twórcza praca, którą ciężko zamknąć w ramy. Dążymy do tego, by projektowane przez nas materiały reklamowe były wyjątkowe i wyróżniały się na danym rynku. Przecież ich celem ma być zwiększenie liczby klientów Twojej firmy. W każdy nasz projekt, zarówno dużego katalogu, jak i drobnej ulotki, wkładamy wiele wysiłku i zaangażowania. Zależy nam, aby Twoja firma odniosła sukces i stała się liderem rynku w danej dziedzinie. Twój sukces jest bowiem i naszym sukcesem.