Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
pytania - wizerunek firmy
tlobramkapilkapilkalewyprawyprawyprawyprawyprawy
Faq

Najczęstsze pytania - materiały reklamowe

Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące materiałów reklamowych



Czy projektując folder reklamowy dbacie o jego spójność z istniejącą identyfikacją wizualną firmy?

Ależ oczywiście – dbałość o zachowanie spójnej linii wizualnej to absolutna podstawa. Standardy tożsamości wizualnej są normą, od której nie ma odstępstw. Zdefiniowana i ukierunkowana przez strategię identyfikacja marki dostarcza elementy identyfikacji wizualnej wyrażające osobowość i wartości firmy. To priorytety, których musi się trzymać projektant materiałów reklamowych. Sami zajmujemy się na co dzień opracowywaniem systemów identyfikacji wizualnej, więc wiemy, jak są one ważne dla utrzymania spójnego wizerunku firmy. Projektujemy dla naszych klientów kompleksowe pakiety materiałów reklamowych utrzymane w indywidualnej linii graficznej.

Należy pamiętać, że zdefiniowana i ukierunkowana przez strategię identyfikacja marki dostarcza elementy identyfikacji wizualnej wyrażające osobowość i wartości firmy. Prawidłowo zbudowany system identyfikacji wizualnej zmienia logo firmy i nazwę w bodźce wywołujące natychmiastowe rozpoznanie firmy w świadomości odbiorcy. Dobrze dobrana paleta kolorów, odpowiedni system wizualny i werbalny branding (np. slogan reklamowy) to podstawa, by skutecznie trafić do klienta i czytelnie przedstawić mu cele przedsiębiorstwa.

Dzięki gotowym i zespolonym wzorcom opracowanym w księdze identyfikacji wizualnej firma obniża koszty, a także oszczędza czas – np. kiedy zaistnieje potrzeba, aby wydać szybko i tanio ulotkę promującą jakąś usługę i musisz skorzystać z usług przypadkowej agencji projektowej. Brak opracowanego spójnego systemu identyfikacji wizualnej narazi Cię wówczas na koszty oraz na ryzyko destabilizacji wizerunku Twojej firmy. Dlatego stworzenie jasnych zasad identyfikacji wizualnej ma szczególne znaczenie w przypadku, gdy różne firmy reklamowo-projektowe obsługują jedną firmę.

powrót do listy pytań WHIEart
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42