Najczęstsze pytania - materiały reklamowe
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące materiałów reklamowych
Czy mogę liczyć na Waszą pomoc i doradztwo w zakresie zaplanowania przekazu reklamowego w publikacji?
Tak, doskonale wiemy, że każdy tworzony materiał reklamowy powinien, poza wysokimi walorami estetycznymi charakteryzować się gruntownie przemyślaną strukturą zawartości. Już na wstępnym etapie pracy należy zaplanować strukturę przekazu dokumentu. Określić rozmieszczenie tekstu, zdjęć, ilustracji itp. Zajmujemy się tym wspólnie z klientem, wypracowując podczas dyskusji najbardziej czytelną i spójną formę. Bez dobrego zaplanowania struktury przekaz reklamowy nigdy nie będzie skuteczny. A przecież każdy przekaz reklamowy ma przed sobą konkretny cel – przyciągnąć nowych klientów. Podział na logiczne części ułatwia też korzystanie z materiału reklamowego – znacznie łatwiej jest wyszukać konkretną treść.
Nad tworzonymi przez nas materiałami reklamowymi pracuje młody zespół ludzi z pasją, solidnym wykształceniem artystycznym oraz wieloletnim doświadczeniem w branży. Podczas projektowania przede wszystkim liczą się oczekiwania klienta, a nowoczesna kreacja graficzna jest zawsze odpowiedzią na nie. Kreatywność to zdecydowanie nasz największy atut. Dzięki świeżemu, nieszablonowemu podejściu do projektowania udaje nem się tworzyć odkrywcze, nowoczesne produkty reklamowe (tj. katalogi reklamowe, segregatory, teczki, ulotki itp.), które skutecznie umacniają na rynku wizerunek firmy.
Naszym klientom proponujemy kompleksowe rozwiązania – projektujemy, tworzymy i wydajemy spójne pakiety reklamowe, których zawartość może się różnić w zależności od indywidualnych potrzeb klienta. Posiadanie spójnego pakietu materiałów reklamowych znacząco zwiększa wyrazistą obecność firmy na rynku. Jednorodne materiały reklamowe opracowane w oparciu o funkcjonującą identyfikację wizualną umacniają wizerunek firmy i podkreślają indywidualną i zdecydowaną tożsamość marki.