Najczęstsze pytania - materiały reklamowe
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące materiałów reklamowych
Czy projektujecie także linię plastyczną dla marki?
Na potrzeby kampanii promującej markę należy wypracować cały system identyfikacji wizualnej, a więc i linię plastyczną marki. Ponieważ zajmujemy się profesjonalnie tworzeniem identyfikacji wizualnej, kreujemy też tożsamość marek. W ramach tworzenia marki proponujemy:
- dobranie kolorystyki i wykonanie projektu logo w zgodzie z charakterem branży
- opracowanie linii plastycznej dla mediów, w jakich marka ma być promowana (opakowanie, gazeta, katalog, internet itp.)
- zaprojektowanie dodatkowych gadżetów towarzyszących marce i budujących jej pozytywny wizerunek (np. akcesoria biurowe z logo)
Wyrazisty wizerunek marki nie tylko zwiększa jej rozpoznawalność, ale też budzi zaufanie do marki. Dla firmy, która posiada już tożsamość wizualną, tworzenie nowych marek podległych to rozwój identyfikacji wizualnej i budowanie pozytywnego wizerunku. O dobry wizerunek firmy warto zadbać od samego początku. Stworzenie identyfikacji wizualnej jest dobrą inwestycją w przyszłość firmy, zwłaszcza, że późniejsza zmiana wizerunku to złożony proces, niejednokrotnie pochłaniający znaczne koszty. Tylko solidna marka zapewni sukces i wyróżni Twoją ofertę wśród konkurencji.