Najczęstsze pytania - materiały reklamowe
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące materiałów reklamowych
Ulotka reklamowa
Ulotka reklamowa to najprostsza forma prezentacji oferty firmy. Nie powinna być przeładowana informacjami (wyczerpującą informację ma dawać katalog). Jej zadaniem jest rozbudzić zainteresowanie klienta, zainteresować go ofertą i sprawić, by chciał dowiedzieć się więcej.
Dobrze zaprojektowana ulotka reklamowa potrafi w ułamku sekundy wywołać pożądany stan emocjonalny. Mając to na uwadze, dużo trudu wkładamy, aby przekaz zawarty w opracowywanym przez nas materiale reklamowym był zaskakujący, a zarazem czytelny i przejrzysty dla odbiorcy.
Ulotka reklamowa jest również stosunkowo tania – ulotka pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców stosunkowo niskim kosztem, dlatego tak doskonale nadaje się np. do rozdawania na ulicy czy targach.