Fotografia reklamowa
Dobra reklama musi stworzyć w wyobraźni klienta „nowy świat”, który chce odkryć, do którego chciałby wejść. Trudno sobie wyobrazić powodzenie końcowej publikacji reklamowej bez dobrego materiału zdjęciowego.
Fotografia reklamowa odgrywa bardzo znaczącą rolę przy kreacji graficznej i tworzeniu wizerunku firmy. Nowoczesne wydawnictwo reklamowe (np. katalog reklamowy, folder, teczka, ulotka czy kalendarz reklamowy) nie może być pozbawiony wielobarwnych, pięknych fotografii. Profesjonalne zdjęcia produktów to nieodzowny element dalszych prac projektowych nad materiałem reklamowym. Skompletowany materiał źródłowy, czyli trafnie dobrane i wykonane zdjęcia zwiększają szansę sprawnej i efektywnej realizacji materiału reklamowego.
Oferujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu realizacji materiału fotograficznego, począwszy od reklamowych zdjęć studyjnych, poprzez wykorzystanie gotowych zdjęć z naszego bogatego archiwum (bank zdjęć) oraz końcową obróbkę graficzną zdjęć. Wykonujemy komputerową obróbkę fotografii, a także tworzymy zaskakujące formą fotomontaże, kolaże fotograficzne.
Fotografia jest
grą z rzeczywistością
Studio fotograficzne
to nieograniczone możliwości...
Prace fotograficzne wymagające "specjalnych warunków", wykonujemy w profesjonalnym studiu fotograficznym. Wykonanie zdjęć produktów czy też ludzi (modeli), niekiedy wymaga odseparowania ich od naturalnego źródła światła, stworzenia odpowiednich warunków oświetlenia, które możemy uzyskać tylko w przeznaczonym do tego celu studio.
Sesja zdjęciowa przeprowadzona w profesjonalnym studiu gwarantuje nam uzyskanie zaplanowanego końcowego efektu. Właściwe zaaranżowanie planu, ustawienie i wybór oświetlenia, dobór rekwizytów ułatwia realizacje zdjęcia reklamowego.
W celu wydobycia konkretnych cech fotografowanego obiektu, stosujemy specjalistyczny sprzęt oświetleniowy (uzyskanie pożądanego oświetlenia i efekty świetlne) oraz wykonujemy aranżację przestrzeni studyjnej. Właściwie dobierając rekwizyty i oświetlenie tworzymy pożądaną "atmosferę" odpowiednią dla fotografowanego tematu.