Branża — Zdrowie, uroda
Praca — Grafika na samochody
Nasz klient to działający na rynku europejskim producent wanien do hydromasażu leczniczego dla ludzi, a także dla koni oraz psów. Physio-Tech to specjalista w mocno specjalistycznym sektorze medyczno-rehabilitacyjnym.
Zadanie, przed jakom stanęła nasza agencja, polegało na stworzeniu nowego wizerunku (opierającego się jednak na starym), którego jakość komunikowałaby wysoką pozycję oferty naszego klienta na rynku. Głównym celem było zaprojektowanie nowoczesnego, odpowiadającego rozwojowi firmy, kompleksowego wizerunku.
Firma dysponowała wcześniej logo i podstawowymi materiałami reklamowymi, jednak nie tworzyły one spójnej linii graficznej. Zrobiliśmy rewolucję w zakresie formy, jednak na prośbę klienta, pozostaliśmy przy kolorystyce. Tym bardziej, że oparta na błękitach kolorystyka dobrze wpisywała się w branżę medyczno-rehabilitacyjną. Ponadto głównym produktem klienta były urządzenia do hydromasażu, więc symbolika związana z wodą była jak najbardziej na miejscu. W projekcie linii graficznej rozwinęliśmy tę wodną symbolikę stosując jako bazę motyw falujących, rozmywających się płaszczyzn w różnych odcieniach błękitu, przez które przebija się motyw fotograficzny przedstawiający krople wody w ujęciu makro.
Nowe pozycjonowanie linii wizerunkowej Physio-Tech odwołuje się do dziedzictwa marki jako eksperta w wysokiej jakości urządzeniach do rehabilitacji. W ten sposób stworzona przez nas nowa identyfikacja firmy umiejscawia ją na wyższym miejscu w odpowiednim sektorze. Nasi graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić jakość produktów, eksponując wyróżniające się, doskonałej jakości fotografie.
- logo firmy
- identyfikacja wizualna
- materiały firmowe (wizytówki firmowe, papier firmowy, koperty, itp.)
- strona internetowa wielojęzyczna
- katalogi reklamowe
- ulotki reklamowe
- teczka ofertowa
- reklama prasowa
- roll-up