Branża — Budownictwo
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
„Wesoła” kolorystyka nowego budynku to Kolorowy Dom, nowa inwestycja budowlana Arkady Invest. Firma to doświadczony deweloper wywodzący się z bydgoskim rynku mieszkaniowego. Współpracujemy już z firmą Arkada Invest od kilku lat, dla której wykonaliśmy szereg kompleksowych pakietów reklamujących.
Stworzyć oryginalny wizerunek dla inwestycji Kolorowy Dom to było nasze główne zadanie. Inwestycja ta skierowana jest do średnio zamożnego klienta, dla osób dynamicznych, prowadzących aktywny tryb życia, szukających komfortu życia w małej wspólnocie. Wizerunek musiał pozycjonować ofertę na właściwej półce. Jednocześnie niezbędne było stworzenie projektu wyróżniającego się na rynku nieruchomości.
Projektując wizerunek dla tej inwestycji wyszliśmy od inspiracji samą bryłą budynku i jego kolorystyką. Jak wskazuje nazwa inwestycji charakterystycznym jej elementem był kolor – a dokładnie płaszczyzny różnych żywych, czystych barw. Na tym motywie oparliśmy nasz projekt. Stworzyliśmy logo, w którym każda litera ma inny kolor, natomiast kształt liter jest prosty, nawiązujący do formy bloku, sześcianu. Bloki zdecydowanych kolorów uczyniliśmy podstawą wizerunku i fundamentem marki.
Efektem naszej pracy było stworzenie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej – począwszy od logo, typografii a skończywszy na stylistyce wizualizacji architektonicznych i fotografii. Oryginalne rozwiązania graficzne podkreśliły odrębność i indywidualność produktu na tle konkurencji.
- logo inwestycji
- linia graficzna spójna dla inwestycji
- ulotki reklamowe
- reklama prasowa
- strona www