Mat-Instal

Branża — Przemysł, produkcja

Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna

WYZWANIE

Naszą misją było wykreowanie wizerunku spółki, począwszy od opracowania znaku graficznego, ażeby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – foldery firmowe, ulotki, teczki, grafiki promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie nowoczesnego, pomysłowego, a jednocześnie niezwykle profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla spółki polegała w głównej mierze na zaprojektowaniu zwartej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie dobrze funkcjonować pod przeróżne kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania wyraźnego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zaczęliśmy od niesłychanie ważnego czynnika tożsamości przedsiębiorstwa czyli logotypu. Znak jednostki, jaki powstał to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz należycie dobrana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego podkreśla fachowość działalności jednostki i prężność działania. Logo miało być proste i czytelne, ale też wyrażać cechy dynamiki właściwej dla jednostki. Nowoczesność logotypu osiągnęliśmy przez zastosowanie właściwej struktury. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej.W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery a4, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów reklamowych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób zaakcentować silną i widoczną sytuację marki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach których zostały zrealizowane kalendarze reklamowe ścienne, notesy oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna utwierdziła pozycję firmy w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • teczka
  • strona www
  • gadżety firmowe<
REFERENCJE
list polecający
Zobacz zrealizowane prace
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42