Branża — Przemysł, produkcja
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Tristar to jeden z czołowych dystrybutorów taśm samoprzylepnych TESA w Polsce. Firma działa od 1997 r. i systematycznie zwiększa zakres terytorialny oraz ofertę produktową.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie logo i identyfikacji wizualnej oraz pakietu materiałów reklamowych dla naszego klienta. Chodziło o przygotowanie spójnej identyfikacji wizualnej, która byłaby rozpoznawalna i pozytywnie kojarzona. Pragnęliśmy aby logo oddawało dostojny charakter firmy, opartej na wartościach rodzinnych i etycznych. Wizerunek musiał więc kojarzyć się z „nowoczesną tradycją”.
Efektem naszej pracy było stworzenie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej – począwszy od logo firmy i typografii a skończywszy na stylistyce fotografii. Postanowiliśmy stworzyć logo w kształcie herbu – narzucającym skojarzenia z tradycją i uznawanymi w firmie wartościami. Zastosowaliśmy spokojne, dystyngowane barwy – granat i odcienie koloru niebieskiego. Aby wprowadzić do logo element nowoczesności użyliśmy dynamicznego dodatku – koloru żółtego. W linii graficznej jednym z charakterystycznych elementów uczyniliśmy utrzymane w błękitach abstrakcyjne kompozycje zdjęć ścian szklanych wieżowców. To także unowocześnia klasyczny przekaz. Ponadto projektując linię graficzną postawiliśmy na proste, geometryczne formy – w kontraście z tradycyjnym kształtem herbu w logo powodują oryginalność przekazu. Nowa, stworzona przez specjalistów z Whiteart wizja marki Tristar znalazła uznanie w oczach klientów. Oryginalne rozwiązania graficzne podkreśliły odrębność i indywidualność oferty Tristar na tle konkurencji.
- logo
- identyfikacja wizualna
- materiały firmowe (tj. wizytówki, papier firmowy, koperty)
- katalog firmowy
- teczka
- segregator oraz duży zestaw kart katalogowych
- kalendarze trójdzielne, kalendarze burkowe
- strona www