Branża — Meble
Praca — Kalendarze biurkowe leżące
Naszą pracą było wykreowanie wizerunku jednostki, zacząwszy od zaprojektowania znaku graficznego, żeby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury a4, ulotki, segregatory, grafiki promocyjne, strona www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie nowoczesnego, nowatorskiego, a równocześnie bardzo profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla firmy polegała w fundamentalnej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie odpowiednio działać pod rozmaite kanały działań promocyjnych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania czystego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem marki zainicjowaliśmy od ogromnie istotnego elementu tożsamości wizualnej firmy czyli logo firmy. Symbol marki, jaki powstał to prosty i nowoczesny symbol oraz porządnie dopasowana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego akcentuje fachowość działalności przedsiębiorstwa i energię działania. Logo miało być proste i wyraziste, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla spółki. Nowoczesność znaku firmowego osiągnęliśmy przez użycie właściwej konstrukcji. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery firmowe, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wyrazisty i świadomy sposób zaakcentować mocną i widoczną kondycję marki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach jakich zostały wykonane kalendarze firmowe ścienne, notatniki oraz pozostałe gadżety promocyjne. Zaprojektowana tożsamość wizualna umocniła pozycje firmy w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- plakaty
- teczka reklamowa
- reklama prasowa
- ulotka
- gadżety firmowe<