Branża — Przemysł, produkcja
Praca — Kalendarze biurkowe leżące
Kontrahent zlecił nam zaprojektowanie wizerunku przedsiębiorstwa. Prace zainicjowaliśmy od całkowitej analizy rynku i kondycji firmy na rynku, aby w następnych stadiach skoncentrować się na projektach wizualnych materiałów promocyjnych. Naszym zadaniem było stworzenie nowoczesnego a zarazem nadzwyczaj profesjonalnego wizerunku spółki. Ogromnym wyzwaniem w pracy nad wizerunkiem było zaprojektowanie konsekwentnej i uniwersalnej linii graficznej pod rozmaite kanały sprzedaży. Wyraźny i prosty przekaz, jaki znakomicie wpasuje się w branżę to było minimum tego co oczekiwał klient.
Prace nad wizerunkiem zaczęliśmy nad wykrystalizowaniem odpowiedniej linii graficznej dla materiałów identyfikacyjnych. Powstała szata wizualna była nadzwyczaj prosta i wyrazista, bez bezużytecznych fajerwerków, a przy tym perfekcyjnie dobrana do rynku klienta. Trafnie dobrana kolorystyka miała za zadanie uwypuklić profesjonalizm przedsiębiorstwa. Skuteczna praca nad linią graficzną i szybka akceptacja dała nam przepustkę do dalszych prac marketingowych nad materiałami wizerunkowymi. Opracowaliśmy pakiet organizerów dla biznesu, w tym terminarze promocyjne ścienne, książkowe oraz inne materiały drukowane. Ogół materiałów została zaprojektowana zgodnie z uznaną dla kontrahenta tożsamością wizualną. Kolorystyka znaku firmowego oraz części konstrukcyjne logo zostały spożytkowane przy przygotowywaniu kolejnych materiałów, tak aby w klarowny i świadomy sposób zaakcentować mocną i wyrazistą pozycję spółki w branży. Prace nad wizerunkiem następowały raczej sprawnie i z efektem zadowalającym dla kontrahenta, co zaowocowało kolejnymi pracami powierzonymi przez firmę. Opracowane firmowe kalendarze oraz wykrystalizowany wizerunek graficzny dał przewagę konkurencyjną klientowi również nowe możliwości rozwojowe.
- materiały biurowe
- kalendarze trójdzielne
- kalendarze biurkowe