Branża — Medycyna
Praca — Kalendarze biurkowe stojące
Klient zlecił nam zaprojektowanie wizerunku przedsiębiorstwa. Prace zaczęliśmy od całkowitej analizy branży i sytuacji firmy na rynku, aby w kolejnych krokach skupić się na projektach materiałów reklamowych. Naszym zadaniem było stworzenie nowoczesnego a równocześnie bardzo kompetentnego wizerunku marki. Istotnym wyzwaniem w pracy nad wizerunkiem było zaprojektowanie spójnej i wszechstronnej linii graficznej pod różne kanały sprzedaży. Wymowny i prosty przekaz, jaki perfekcyjnie wpasuje się w branżę to było minimum tego co oczekiwał nabywca.
Prace nad wizerunkiem rozpoczęliśmy nad wykrystalizowaniem właściwej linii graficznej dla materiałów promocyjnych. Powstała szata wizualna była ogromnie prosta i wymowna, bez zbędnych fajerwerków, a przy tym znakomicie dopasowana do specjalności zamawiającego. Prawidłowo dostosowana kolorystyka miała za zadanie uwypuklić fachowość biznesu. Efektywna praca nad linią graficzną i szybka akceptacja dała nam przepustkę do dalszych prac koncepcyjnych nad materiałami reklamowymi. Zaprojektowaliśmy pakiet organizerów dla firmy, w tym firmowe kalendarze promocyjne ścienne, książkowe oraz inne materiały drukowane. Komplet materiałów została opracowana zgodnie z uznaną dla klienta tożsamością wizualną. Kolorystyka logo marki oraz części konstrukcyjne znaku graficznego zostały wykorzystane przy tworzeniu pozostałych artykułów, tak aby w niewątpliwy i świadomy sposób zaakcentować silną i klarowną pozycję firmy w branży. Prace nad wizerunkiem przebiegały dosyć sprawnie i z wynikiem zadowalającym dla kontrahenta, co zaowocowało kolejnymi pracami zleconymi przez klienta. Zaprojektowane firmowe kalendarze oraz wykrystalizowany wizerunek identyfikacyjny dał przewagę konkurencyjną klientowi i nowe możliwości rozwojowe.
- materiały biurowe
- kalendarze trójdzielne
- kalendarze biurkowe
- kalendarze książkowe