Branża — Usługi
Praca — Kalendarze biurkowe stojące
Naszą misją było opracowanie wizerunku przedsiębiorstwa, począwszy od zaprojektowania logo firmy, ażeby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury promocyjne, ulotki, teczki, pomysły graficzne reklamowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie nowoczesnego, oryginalnego, a zarazem nadzwyczaj profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla jednostki polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie dobrze działać pod wielorakie kanały czynności promocyjnych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania estetycznego i rzetelnego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem marki zainicjowaliśmy od niezwykle istotnego elementu identyfikacji przedsiębiorstwa czyli logo firmy. Znak spółki, jaki powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz porządnie dopasowana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego akcentuje profesjonalizm działań przedsiębiorstwa i dynamikę działania. Logo firmy miało być proste i zrozumiałe, ale też przejawiać cechy dynamiki właściwej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logo uzyskaliśmy przez użycie właściwej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów identyfikacji wizualnej.W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery w formacie a4, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów reklamowych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób uwydatnić mocną i wyraźną kondycję firmy w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach których zostały wykonane kalendarze firmowe ścienne, notesy oraz inne gadżety reklamowe. Opracowana tożsamość wizualna ugruntowała sytuację przedsiębiorstwa w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- torba
- kalendarze reklamowe
- gadżety firmowe<