Branża — Przemysł, produkcja
Praca — Kalendarze biurkowe stojące
Klient powierzył nam opracowanie wizerunku marki. Prace zaczęliśmy od dokładnej analizy branży i pozycji firmy na rynku, aby w kolejnych etapach skoncentrować się na koncepcjach materiałów koncepcyjnych. Naszym zagadnieniem było stworzenie nowoczesnego a jednocześnie niezmiernie profesjonalnego wizerunku firmy. Znacznym wyzwaniem w pracy nad wizerunkiem było wykreowanie spójnej i wszechstronnej linii graficznej pod różne kanały sprzedaży. Czytelny i prosty przekaz, jaki bezbłędnie wpasuje się w branżę to było minimum tego co wyczekiwał nabywca.
Prace nad wizerunkiem rozpoczęliśmy nad wykrystalizowaniem odpowiedniej linii graficznej dla materiałów promocyjnych. Zaistniała kreacja wizualna była nadzwyczaj prosta i czytelna, bez zbędnych fajerwerków, a przy tym bezbłędnie dobrana do branży klienta. Trafnie dobrana kolorystyka miała za zadanie uwydatnić profesjonalizm biznesu. Efektywna praca nad linią graficzną i prędka akceptacja dała nam przepustkę do dalszych prac koncepcyjnych nad materiałami reklamowymi. Opracowaliśmy pakiet organizerów dla biznesu, w tym kalendarze firmowe promocyjne ścienne, książkowe oraz pozostałe materiały drukowane. Ogół materiałów została opracowana zgodnie z przyjętą dla kontrahenta identyfikacją wizualną. Kolorystyka logo firmy i elementy konstrukcyjne logo firmy zostały spożytkowane przy przygotowywaniu kolejnych materiałów, tak aby w czytelny i świadomy sposób uwydatnić silną i wyraźną kondycję przedsiębiorstwa w branży. Prace nad wizerunkiem następowały raczej sprawnie i z efektem zadowalającym dla kontrahenta, co zaowocowało kolejnymi pracami zleconymi przez firmę. Opracowane terminarze oraz wykrystalizowany wizerunek identyfikacyjny dał dominację konkurencyjną klientowi i nowe możliwości rozwojowe.
- materiały biurowe
- kalendarze trójdzielne
- kalendarze biurkowe